Ostatnią bardziej znaną próbą łączenia smartfona z konsolą do gier były urządzenia marki Xperia od Sony, które tworzono we współpracy z PlayStation. Pad do gry wysuwał się w nich spod ekranu niczym klawiatura QWERTY w smartfonach HTC z dawnych lat.
Mimo iż Allegro zapowiedziało jakiś czas temu próby stworzenia własnej sieci automatów do odbioru paczek, to serwis nadal rozwija integracje z firmami kurierskimi, z którymi już współpracuje. W tym także InPostem od Paczkomatów.
Doczekaliśmy się kolejnego portu “pełnoprawnej” gry na urządzenia mobilne. Tym razem padło na produkcję Divinity: Original Sin 2 od studia Larian. Developerzy chwalą się niemal całkowitym przepisaniem tytułu z myślą o tabletach Apple.
Banki nie są znane z szybkiego wdrażania nowinek w swoich aplikacjach. Jako przykład może posłużyć ciemny motyw - mimo kilku lat od dodania jego systemowej obsługi do Androida oraz iOS, praktycznie żadna aplikacja bankowa go nie obsługuje. Powoli się to jednak zmienia.
Jeszcze, gdy był znany pod marką BZ WBK, Santander zyskał funkcję mobilnej autoryzacji (czyli potwierdzania operacji w aplikacji mobilnej, zamiast jednorazowymi hasłami z SMSa czy kartki od banku). Niestety, instytucja zdecydowała się wymagać za każdym razem hasła, zamiast umożliwić potwierdzanie biometrią.
Kilka lat temu rząd udostępnił serwis IKP (Internetowe Konto Pacjenta), w którym zebrano nasze dane zdrowotne takie jak skierowania, e-recepty, dane o lekarzu rodzinnym czy historii leczenia. Serwis jednak nabrał znaczenia dopiero niedawno, kiedy ruszyła akcja szczepień, dla których głównym kanałem zapisów stało się IKP.
Nie tylko Blizzard postanowił zawalczyć o graczy mobilnych. W mijającym tygodniu podobne plany ogłosiła firma Ubisoft, która chce udostępnić mobilną grę z uniwersum The Division (dotychczasowe dwie produkcje z tej serii dla komputerów i konsol były looter shooterami).
Obok walczenia ze skutkami wymuszania zgody na zmiany w polityce prywatności, twórcy komunikatora WhatsApp cały czas pracują nad rozwijaniem aplikacji. Według wyciekających ostatnio informacji, skupiają się teraz nad obsługą wielu urządzeń jednocześnie.
Pamiętacie jeszcze Diablo Immortal? Blizzard zapowiedział grę ponad dwa lata temu, ale po zdenerwowaniu fanów (którzy liczyli na “duże” wydanie, a nie mobilną odmianę) firma najwyraźniej nieco zmieniła priorytety i Immortal zeszło na dalszy plan, przez co do tej pory gra się nie ukazała.
Apple dodało pod koniec zeszłego roku wymóg podawania przez twórców aplikacji jakie dane zbierają ich aplikacje. Wygląda na to, że Google też podda się presji - firma ogłosiła właśnie plany wyświetlania podobnych informacji w Google Play od przyszłego roku.
Strona 56 z 1059

O Serwisie

Wortal PDAclub.pl to serwis internetowy zajmujący się tematyką technologii mobilnych. U nas znajdziesz najnowsze informacje o smartfonach, tabletach, smartwatch i innych urządzeniach mobilnych pracujących zarówno pod kontrolą Apple iOS jak i Google Android czy też Windows. PDAclub.pl to także jednao z najstarszych forów internetowych, gdzie każdy użytkownik znajdzie fachową pomoc.

PDAclub POLECA


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję