Pierwsze startery RMB rozdano wszystkim uczestnikom wydarzenia Red Bull X-Fighters w Poznaniu, których było około 40 tysięcy. Według wcześniejszych zapowiedzi numery telefonów miały rozpoczynać się od "diabelskiego" 666, jednak tak się nie stało. Jak jednak widać na poniższych slajdach, te numery są zarezerwowane dla użytkowników Red Bull Mobile.
Oferta będzie obejmować nie tylko pre-paid, ale również abonament.
W ofercie pojawią się również dedykowane smartfony, brandowane logo RMB i będą to HTC Wildfire S, LG Swift Black (wersja White) oraz Red Bull Mobile One (ZTE Blade 2).
Dla klientów sieci Red Bull Mobile przygotowano również ciekawe gadżety, które będzie można zakupić zamiast telefonu. Takim gadżetem jest m.in. wodoodporna kamera HD.
A już dziś kolejna konferencja, w trakcie której Play ogłosi kampanie reklamową z udziałem Kuby Wojewódzkiego. Sieć Red Bull Mobile ma wystartować oficjalnie z dniem 1 września.