Plus FaMoC to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie pozwalające na zarządzanie i administrowanie środowiskiem mobilnym w przedsiębiorstwie od chwili aktywacji usług przez pełen cykl życia urządzeń. Pozwala też zredukować koszty firmy związane z obsługą środowiska mobilnego i wsparciem technicznym.
System umożliwia zdalną kontrolę nad flotą telefonów w czasie rzeczywistym i pozwala między innymi na:
• prekonfigurację,
• zdalną instalację i aktualizację aplikacji,
• cykliczny backup danych,
• zarządzanie bezpieczeństwem
• przejęcie zdalnej kontroli nad urządzeniem w celu usunięcia zaistniałych problemów,
• zdalne usuwanie danych w przypadku kradzieży bądź zagubienia telefonu.
Proponowane rozwiązanie zapewnia wysoki poziom zabezpieczania informacji korporacyjnych, w tym implementacji poczty firmowej, aplikacji dedykowanych, intranetu itp. Wpływa też na poprawę komunikacji i wzrost efektywności pracowników.
Usługa jest adresowana przede wszystkim do firm posiadających rozbudowaną i zróżnicowaną flotę mobilną, działających w strukturze rozproszonej, jak np. przedstawiciele handlowi, medyczni, serwisanci.
Kolejną nową uruchomioną testowo / pilotażowo usługą sieci Plus adresowaną do biznesu jest mobilna aplikacja do nagrywania rozmów Plus VoxTrack. To, co wyróżnia tę ofertę na rynku, to prosty sposób realizacji usługi oraz łatwy dostęp do nagrań. Pozwala ona nie tylko na nagrywanie wychodzących i przychodzących rozmów oraz wiadomości SMS i MMS na telefonie komórkowym, ale również na automatyczne wysyłanie nagrań na serwer firmowy.
Usługa zapewnia wygodne przeglądanie, wyszukiwanie i odsłuchiwanie zarejestrowanych nagrań z możliwością uwzględnienia dowolnego kryterium wyboru. Następuje to przy pomocy serwisu internetowego, który zapewnia bardzo prosty, a zarazem bezpieczny dostęp i zarządzanie nagraniami z zastosowaniem szyfrowania w standardach RSA i RC4.
Plus VoxTrack jest usługą szczególnie przydatną dla firm, których infolinie działają w oparciu o telefonię komórkową (np. rozproszone call center) oraz prowadzących telefoniczny proces sprzedaży. Stałe dokumentowanie i monitorowanie treści rozmów umożliwia przeprowadzenie bezpiecznych transakcji handlowych podczas pracy w terenie, zwiększając tym samym bezpieczeństwo biznesu oraz chroniąc interes klientów, a także pozwala na usprawnienie działania firmy poprzez wykorzystanie nagrań przeprowadzonych rozmów jako materiału szkoleniowego. Usługa ta umożliwia również firmom otwarcie się na nową formę zatrudnienia - home office.
Obecnie Plus jest jedynym operatorem komórkowym oferującym te usługi na terenie Polski.
Każda z nowych usług ma elastyczny model biznesowy. Po pełnym komercyjnym uruchomieniu Klientom oferowana będzie szeroka gama pakietów uwzględniających zróżnicowane zapotrzebowanie i specyfikę prowadzonej działalności, jak i indywidualne pod względem terminów i kosztów warianty umów.