- Problem: biały ekran po resecie
- Urządzenia: iPAQ serii 2xxx oraz 4xxx
- Opis: podczas uruchamiania systemu po miękkim resecie, gdy aktywowane jest monitowanie o 4 cyfrowy PIN, ekran palmtopa może nie wyświetlić standardowego obrazu ładowania, a białe tło, które jednak po 10 sekundach zniknie i pojawi się ekran wprowadzania hasła
- Rozwiązanie: chwilowo brak
- Problem: szybko spadający poziom baterii przy korzystaniu z niektórych kart CF
- Urządzenia: iPAQ serii 2xxx
- Opis: gdy w palmtopie umieszczona jest karta CompactFlash GSM/GPRS firmy AudioVox lub firmy Convergent Technology może dochodzić do szybkiego rozładowywania się baterii
- Rozwiązanie: chwilowo jedynie usunięcie karty z gniazda w momencie gdy się z niej nie korzysta
- Problem: możliwość wystąpienia błędu w czasie ładowania nowej zawartości pamięci ROM
- Urządzenia: iPAQ serii 39xx
- Opis: w czasie ładowania nowej zawartości pamięci ROM, gdy palmtop podłączony jest do komputera z zainstalowanym systemem Windows Millenium Edition może wystąpić błąd powodujący przerwanie procesu i wyświetlenie okna informującego o błędzie nr 113, a następnie 116
- Rozwiązanie: należy zrestartować komputer i rozpocząć ów upgrade ponownie
- Problem: obniżona wydajność przy kopiowaniu plików z karty SD do głównej pamięci PDA
- Urządzenia: iPAQ serii 39xx
- Opis: po załadowaniu ROMu v1.11 może dojść do zmniejszenia szybkości kopiowania danych z karty pamięci SD do pamięci głównej
- Rozwiązanie: należy zainstalować nowe sterowniki dla gniazda SD – dla modeli bez modułu bluetooth, oraz dla iPAQów z bluetooth
- Problem: brak możliwości zainstalowania aplikacji Audible Player
- Urządzenia: iPAQ serii 41xx
- Opis: gdy rozpocznie się instalację programu Audible Player (załączonego na płycie CD do iPAQ 41xx) w momencie gdy palmtop nie jest podłączony do komputera, pojawi się okno informujące iż urządzenie nie zostało rozpoznane. Kliknięcie zarówno w ikonkę OK jak i Cancel powoduje zapętlenie się tej informacji.
- Rozwiązanie: należy wcześniej podłączyć palmtopa do komputera
- Problem: po całkowitym naładowaniu bateria pokazuje mniej niż 100% poziomu naładowania
- Urządzenia: iPAQ serii 5xxx
- Opis: gdy ładuje się baterię typu Slim lub Extended - w specjalnej zewnętrznej ładowarce, mimo całkowitego naładowania, po umieszczeniu jej w PDA wskaźnik pokazuje iż nie jest ona w 100% naładowana. Spowodowane jest to tym że baterie te posiadają specjalny chip przechowujący informacje na temat poziomu naładowania baterii, a zewnętrzna ładowarka nie potrafi zapisać w nim informacji
- Rozwiązanie: zalecane jest okazjonalne ładowanie baterii gdy jest ona podłączona do palmtopa, co spowoduje że kalibracja wskaźnika poziomu będzie prawidłowa
- Problem: brak możliwości zarejestrowania produktu
- Urządzenia: iPAQ serii 41xx
- Opis: na komputerze PC z systemem Windows 98 lub Windows ME, w momencie próby rejestracji produktu, czyli palmtopa iPAQ 41xx - przez internet, przy pomocy aplikacji zamieszczonej na dołączonej do PDA płycie CD, dochodzi do aktywacji instalatora, który kopiuje kilka plików, a następnie zamyka się i nic więcej się nie pojawia
- Rozwiązanie: należy zarejestrować się bezpośrednio na odpowiedniej stronie HP
- Problem: przycisk sprzętowy nie uruchamia wybranej aplikacji
- Urządzenia: iPAQ serii 22xx oraz 41xx
- Opis: gdy aktywowane jest monitowanie o podanie czterocyfrowego PINu przy uruchamianiu PDA, to po wciśnięciu dowolnego przycisku sprzętowego aplikacji palmtop włączy się ale po wprowadzeniu hasła wybrany program nie wystartuje
- Rozwiązanie: do momentu opracowania poprawki należy dwukrotnie wciskać przycisk aplikacji – by włączyć PDA i po wpisaniu hasła
- Problem: nieprawidłowe wyświetlanie ikonek przez iTask
- Urządzenia: iPAQ serii 41xx
- Opis: aplikacja iTask może nieprawidłowo wyświetlać ikonki Menadżera Bluetooth, iTask Settings oraz LEAP (Lightweight Extensible Application Protocol)
- Rozwiązanie: chwilowo brak
- Problem: klawiatura Micro Keyboard nie powinna być używana z iPAQ 5xxx
- Urządzenia: iPAQ serii 5xxx
- Opis: klawiatura Micro Keyboard nie powinna być stosowana z palmtopami iPAQ serii 5xxx gdyż może spowodować uszkodzenie ich portu komunikacyjnego
- Rozwiązanie: wybrać inną klawiaturę, np. iPAQ Slim Thumb Keyboard Expansion Pack, lub iPAQ Foldable Keyboard
- Problem: plecki CF + BT nie działają z Pocket PC 2003
- Urządzenia: iPAQ serii 38xx, 39xx, 54xx, 55xx
- Opis: Expansion Pack CompactFlash z wbudowanym modułem bluetooth nie działa na palmtopach z systemem Windows Mobile 2003 for Pocket PC. Nie powstały bowiem odpowiednie sterowniki.
- Rozwiązanie: tylko zmiana systemu z powrotem na PPC 2002
HP - wsparcie techniczne
Jedną rzeczą którą trzeba przyznać firmie Hewlett-Packard jest fakt iż sumiennie informują oni użytkowników o dostrzeżonych błędach w oprogramowaniu, czy też usterkach w samych urządzeniach. Gdy tylko zostaną one odkryte odpowiedni komunikat pojawia się na witrynie HP - czasem są to bardzo drobne usterki, jak np. źle wyświetlające się ikonki. Większość innych firm cicho opracowuje poprawki by załatać owe dziury, gdzie HP od razu ostrzega o takich niedogodnościach. Oto lista ostatnich kilku takich uwag opracowanych przez Dział Wsparcia Technicznego firmy Hewlett-Packard:
Tag :