Nowe nabytki personalne Palma
Todd Bradley, od początku czerwca wiceprezes i dyrektor operacyjny Grupy Rozwiązań w Palm Inc., przysporzył firmie kolejnych wartościowych pracowników. Kevin Hell, nowy wiceprezes ds. produktów, i Angel Mendez, wiceprezes ds. łańcucha dostaw, byli poprzednio - podobnie jak sam Bradley - zatrudnieni w Gateway Inc., a Ken Wirt, współpracujący z Palmem już od kilku miesięcy, założył i kierował firmą medialną Riffage.com. Wszyscy trzej wnoszą ze sobą wieloletnie doświadczenie i legitymują się licznymi osiągnięciami w swoich dziedzinach.Hell, w Gateway kierujący promocją nowych produktów i pracami nad strategią na rynku przedsiębiorstw, umożliwił macierzystej firmie wejście na rynek PDA, internetowych i muzycznych urządzeń przenośnych, stworzył oparty na dostawie usług aplikacyjnych (ASP) model działalności małych i średnich firm i wykreślał plany ekspansji na rynku azjatykim, europejskim i środkowoamerykańskim. Wcześniej pracował jako doradca w zakresie zaawansowanych technologii i rozrywki w Boston Consulting Group oraz projektował satelity komunikacyjne dla Hughes Aircraft Company - z wykształcenia jest m.in. inżynierem lotnictwa i astronautyki.Mendez może się pochwalić dwudziestoletnim doświadczeniem w zarządzaniu logistyką nie tylko w Gateway, ale też m.in. w Citigroup, Allied Signal, Martin Marietta i GE Aerospace. Poprzedni pracodawca zawdzięcza mu efektywny model wykorzystywania zasobów i oszczędności liczone w miliardach dolarów.Wirt - zanim zajął się działalnością w odnoszącym znaczne sukcesy Riffage.com - nadzorował marketing i obsługę klienta w Diamond Multimedia Systems, wprowadzając na rynek m.in. przenośny odtwarzacz MP3 Rio, i w oddziale osobistych urządzeń elektronicznych Apple Computer, gdzie kierował marketingiem Newtona. Pracował też w NEC Technologies, Cognitive Systems i Atari.Todd Bradley kierował się w swoim wyborze właśnie dotychczasowymi osiagnięciami nowych współpracowników, chcąc jeszcze wzmocnić pozycję Palma na trzech najistotniejszych dla przedsiębiorstwa rynkach - konsumenckim, przedsiębiorstw i edukacyjnym. Palm