Bankowość mobilna ułatwia klientom dostęp do swoich rachunków, dając im możliwość wykonywania operacji bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety itp. Została stworzona z myślą o szybkim i wygodnym wykonywaniu operacji bankowych w dowolnym miejscu, o dowolnej porze.
Bankowość mobilna BZ WBK dostępna jest na lekkiej stronie internetowej dopasowanej do telefonów komórkowych, a od 15 września br. bank udostępnił także aplikację dla pięciu najpopularniejszych systemów: Android, Blackberry, iOS (iPhone), Symbian oraz Windows Mobile. Standardem rynkowym jest posiadanie „lekkiego” serwisu przeglądarkowego lub aplikacji dla maksimum dwóch platform (iPhone oraz Android). Bankowość mobilna BZWBK24 jest ofertą wyróżniająca się na rynku pod względem dostępności. Dzięki nowej aplikacji i „lekkiemu” serwisowi transakcyjnemu klienci mogą mieć dostęp do bankowości elektronicznej na niemalże wszystkich urządzeniach mobilnych.
Dzięki aplikacji BZWBK24 mobile klient będzie miał możliwość:
· sprawdzić stan salda i dane szczegółowe rachunków posiadanych w banku,
· wykonywać przelewy na rachunki własne oraz zdefiniowane rachunki obce,
· dokonać spłaty karty kredytowej,
· założyć lokatę,
· uzyskać informacje o wydanych kartach debetowych oraz kredytowych,
· uzyskać informacje o stanie rejestrów funduszy inwestycyjnych ARKA,
· skontaktować się z doradcą banku w dowolnej sprawie,
· wysłać numer rachunku SMS-em,
· przejrzeć złożone dyspozycje,
· sprawdzić aktualne kursy walut,
· zmienić PIN
W ramach wdrażania aplikacji mobilnej przeprowadzony został jej pilotaż wśród klientów banku. Do pilotażu zgłosiło się aż 100 osób, spośród których wybranych zostało 50 uczestników. Nowa aplikacja została przez nich oceniona bardzo pozytywnie.