"... Raport Canalys potwierdza również, że Mio jest numerem jeden na rynku urządzeń do nawigacji GPS w Polsce. Drugi kwartał 2008 r. Mio zakończyło z prawie 40 proc. udziałem w rynku. Z kolei udział tajwańskiego producenta w rynku PDA w Polsce szacuje się obecnie na 95 proc. W kwestii sprzedaży urządzeń PND (Personal Navigation Assistant) marki Mio w Polsce, w porównaniu z pierwszym kwartałem 2008 r. sprzedaż wzrosła ponad dwukrotnie. Obecnie udział Mio Technology w polskim rynku urządzeń PND wynosi ponad 35 proc.
„Firma Mio jest stosunkowo młoda – istnieje dopiero od 2002r. – ponad 35 proc. udział w tak konkurencyjnym rynku naszego regionu, oraz 40% udział w rynku polskim, to doskonały wynik, który świadczy o sile naszej marki. Wyniki, jakie osiągamy umożliwiają nam zwiększanie nakładów finansowych na podnoszenie jakości naszych usług, takich jak darmowe aktualizacje map czy nowoczesny call center.” – mówi Anna Janas, Senior Brand Manager w Europie Środkowo - Wschodniej, Mio Technology.
Mio Technology — informacje
Mio Technology projektuje i sprzedaje produkty, dzięki którym użytkownicy mogą wykorzystać najnowsze postępy w dziedzinie usług mobilnych. Firma powstała w maju 2002 roku, obecnie działa na Tajwanie, w Chinach, Europie, Ameryce Północnej, Australii, Japonii oraz Korei Południowej. Mio Technology zatrudnia ponad 1500 osób na całym świecie a swoje produkty oferuje w ponad 47 krajach. Firma oferuje szeroką gamę mobilnych produktów do nawigacji, włączając systemy nawigacji samochodowej, handheldy, telefony GPS PDA oraz urządzenia GPS PDA, wszystkie zaprojektowane z myślą o eksplorowaniu oraz odkrywaniu świata. Obecnie Mio Technology jest liderem sprzedaży urządzeń GPS w regionie Europy Środkowo – Wschodniej*.
Więcej informacji na temat firmy znajduje się pod adresem www.mio.com/pl ..."