Garmin otwiera polski oddział
Garmin International, globalny lider systemów nawigacji satelitarnej, ogłosił otwarcie swojego oddziału w Polsce. Nowy zespół kierowany przez Przemysława Łojka odpowiedzialny będzie za reprezentowanie marki Garmin w zakresie sprzedaży, marketingu, finansów i obsługi klienta na terenie naszego kraju.
„Garmin od wielu lat pracował na uznanie polskich klientów i osiągnął na tyle znaczącą pozycję, iż zdecydowaliśmy się na otwarcie warszawskiego biura i zwiększenie zaangażowania. Rozszerzenie naszej obecności w Polsce jest zgodne z strategią zintensyfikowania działań na kluczowych rynkach europejskich” – powiedział Dan Bartel, Wiceprezes ds. Sprzedaży i Dyrektor Zarządzający Garmina w Europie.
Garmin oferuje szerokie portfolio produktów z segmentów: motoryzacyjnego, marine, lotnictwa, turystyki outdoorowej, fitness i telefonii komórkowej. Firma tworzy swoje rozwiązania oparte na technologii GPS z myślą o ułatwianiu codziennego życia, informując użytkowników o ich położeniu i drodze do celu, bez względu czy akurat kierujemy samochodem, czy staramy się osiągnąć zamierzone wyniki na bieżni treningowej.
„Polska jest największym rynkiem Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie potencjał dla tego segmentu jest nadal ogromny. Mamy nadzieję, że dzięki otwarciu warszawskiego biura będziemy bardziej dostępni dla naszych klientów” – dodał Dan Bartel.
Celem firmy w 2010 roku będzie wzmocnienie pozycji na polskim rynku poprzez rozbudowę sieci dystrybucyjnej dla wszystkich kategorii produktów.
„Garmin jest doskonałą marką i ogromnie się cieszę, że mogę kierować jej rozwojem w naszym kraju. Wierzymy, że już pod koniec tego roku Polacy będą nie tylko mówić z entuzjazmem o naszych produktach, ale również coraz częściej ich używać” - powiedział Przemysław Łojek, nowy dyrektor zarządzający Garmin Polska.
„Naszym celem jest zapewnienie polskim klientom satysfakcji i obsługi, którą mogą cieszyć się użytkownicy Garmina na całym świecie. Chcemy być firmą otwartą na dialog zarówno
z klientami, jak i partnerami” – dodał Przemysław Łojek.
Garmin powstał 21 lat temu, a za początek firmy uważa się burzę mózgów garstki inżynierów, którzy wspólnie zasiedli przy stoliku do gry w karty. Od tego czasu firma przeszła długą drogę i obecnie jest światowym potentatem opierającym swój sukces na wspólnej pracy tysięcy pracowników. Jednak ciągle cel firmy pozostaje niezmieniony - tworzyć urządzenia nawigacyjne i komunikacyjne, które mają wzbogacać życie ich użytkowników.
Garmin International (NASDAQ: GRMN) jest światowym liderem w dziedzinie systemów nawigacyjnych opartych na technologii GPS wykorzystywanych w transporcie drogowym, lotniczym, żegludze, rekreacji, fitnessie oraz sportach outdoorowych. Centrala firmy mieści się w Olathe (38°52′ N, 94°48′ W) w stanie Kansas, USA. Na całym świecie firma zatrudnia ponad 8000 inżynierów, projektantów, specjalistów, programistów i serwisantów. Dzięki temu Garmin samodzielnie projektuje, udoskonala i produkuje swoje urządzenia oraz oprogramowanie w swoich centrach i fabrykach w Stanach Zjednoczonych oraz na Tajwanie. Jednocześnie Garmin wspólnie z czołowymi światowymi firmami stale udoskonala rozwiązaniami OEM począwszy od nawigacji samochodowej a skończywszy na zaawansowanych systemach dla firm logistycznych.
Garmin Polska współpracuje obecnie z 3 partnerami dystrybucyjnymi:
• EXCEL - Systemy Nawigacyjne Krzysztof Grzegorczyk, 70-467 Szczecin, Monte Cassino 24
• Bajtel Sp z o.o., 05-500 Piaseczno, Puławska 34
• AB S.A., 51-416 Wrocław, Kościerzyńska 32
Informacje o firmie Garmin International
Garmin International Inc. jest spółką zależną Garmin Ltd. (Nasdaq: GRMN), globalnego lidera nawigacji satelitarnej. Począwszy od 1989 r. firmy wchodzące w skład tej grupy projektują, produkują, wprowadzają na rynek, sprzedają urządzenia i aplikacje nawigacyjne, komunikacyjne oraz informacyjne, z których większość bazuje na technologii GPS. Produkty Garmin są używane w transporcie drogowym, sportach outdoorowych, marine, lotnictwie i zastosowaniach mobilnych, bezprzewodowych oraz OEM. Spółka Garmin Ltd. jest zarejestrowana na Kajmanach, a jej główne podmioty zależne znajdują się w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i na Tajwanie. Więcej informacji można uzyskać w wirtualnym biurze prasowym na stronie internetowej Garmin pod adresem www.garmin.com/pressroom lub kontaktując się z działem marketingu, tel. +48 515 000 009. Garmin i nüvi to zarejestrowane znaki towarowe, zaś CityXplorer i ecoRoute to znaki towarowe Garmin Ltd. lub spółek zależnych. Bluetooth jest zarejestrowanym znakiem towarowym Bluetooth SIG, Inc.
Wszystkie inne marki, nazwy produktów, firm, znaki towarowe i usługowe należą do ich właścicieli. Wszelkie prawa zastrzeżone.