Zwyciezcami konkursu „Nawigacja na całe życie” zostanie pięć osób, które w ramach akcji promocyjnej stworzą, zdaniem jury, najciekawsze hasła reklamowe dla Mio. Zgłoszenia będą zbierane do końca września.
Tarik Hassan, CEE Marketing Manager firmy Mio podkreśla, że celem akcji jest nie tylko wsparcie sprzedaży, ale również większe zaangażowanie użytkowników nawigacji Mio na profilu marki w serwisie Facebook. -Zależy nam, żeby fan page Mio na facebooku stał się w jeszcze większym stopniu forum wymiany informacji dotyczących produktów i marki Mio. Chcemy, by było to miejsce dyskusji o obecnych i przyszłych rozwiązaniach produktowych –dodaje Tarik Hassan.
Zasady konkursu
Aby wziąć udział w konkursie należy kupić nawigację Mio z serii Spirit 2011 w salonie Vobis lub Sferis oraz zachować dowód takiego zakupu. Następnie należy odwiedzić i polubić stronę Mio Polska w serwisie Facebook (www.facebook.com/MioPolska), dzięki czemu klient uzyska dostęp do specjalnej, konkursowej aplikacji. Za jej pośrednictwem należy wypełnić właściwy formularz zgłoszeniowy. Każde w pełni uzupełnione zgłoszenie ma szansę na wygranie jednej z pięciu głównych nagród. Konkurs potrwa od 19.08.2011 do 30.09.2011.
Nagrody
Najnowsza linia nawigacji Mio to urządzenia Spirit 480, Spirit 487, Spirit 670, Spirit 680, Spirit 685 i Spirit 687. Urządzenia wyposażone są w szereg inteligentnych rozwiązań, dzięki którym podróż jest szybsza i łatwiejsza, m. in. darmowe i działające równiez w Polsce TMC, czyli system informowania w czasie rzeczywistym o korkach i innych utrudnieniach w ruchu drogowym. TMC dostępne jest w wybranych modelach, szczegóły oferty oraz dokładne opisy funkcjonalności można znaleźć na stronie www.mio.com/pl.
Mio Technology — informacje
Mio Technology projektuje i sprzedaje urządzenia, dzięki którym użytkownicy mogą wykorzystać najnowsze osiągnięcia w dziedzinie usług mobilnych. Firma powstała w maju 2002 roku, obecnie działa na Tajwanie, w Chinach, Europie, Ameryce Północnej, Australii, Japonii oraz Korei Południowej. Mio Technology zatrudnia ponad 1500 osób na całym świecie, a swoje produkty oferuje w niemal 50 krajach. Firma dysponuje szeroką gamą mobilnych produktów do nawigacji, włączając systemy nawigacji samochodowej, handheldy, telefony oraz urządzenia GPS PDA. Wszystkie zaprojektowane z myślą o eksplorowaniu oraz odkrywaniu świata. Obecnie Mio Technology jest liderem sprzedaży urządzeń GPS w Polsce **.
Więcej informacji na temat firmy i jej produktów znajduje się pod adresem www.mio.com/pl
**Wg danych z raportu GfK za 2010