"... Użytkownicy urządzeń GPS coraz częściej poszukują wsparcia właśnie na stronach producentów, ale publikowane tam wskazówki nie zawsze są intuicyjne. Udostępniając posiadaczom urządzeń Mio nowy serwis członkowski, Mio wykorzystuje posiadaną wiedzę o potrzebach i preferencjach użytkowników nawigacji. Serwis w swojej nowej odsłonie przynosi szereg usprawnień funkcjonalnych oraz liczne korzyści dla zarejestrowanych użytkowników:
• Odświeżony wygląd – nowy projekt graficzny sprawia, że strona Mio Advantage jest bardziej interaktywna i łatwiejsza w obsłudze.
• Spersonalizowane wsparcie techniczne – po zalogowaniu się użytkownicy widzą na stronie tylko te informacje techniczne oraz zestawy pytań i odpowiedzi, które dotyczą ich produktów. Dzięki temu unikają błądzenia po długiej liście informacji, które nie są dla nich interesujące. Ułatwia to także aktualizację map – wystarczy jedno kliknięcie, aby pobrać najnowsze dane.
• Serwis - jeżeli urządzenie trafi do serwisu, użytkownicy znajdą na stronie aktualne informacje o statusie naprawy.
• Zlokalizowane treści – zarejestrowani użytkownicy będą otrzymywać informacje o ofertach specjalnych, promocjach i szereg innych materiałów, dostępnych tylko w ich regionie.
• Rejestracja na jednej stronie – rejestracja produktów odbywa się szybko i bez kłopotów dzięki nowej formule procesu rejestracyjnego, zajmującego tylko jedną stronę.
• Najnowsze wiadomości – na skrzynkę email zarejestrowanych użytkowników trafiać będą najnowsze notki z blogów i newslettery.
Strona Mio Advantage dostępna jest pod adresem advantage.mio.com
Mio Technology Corporation
Firma Mio Technology tworzy i wprowadza na rynek produkty udostępniające użytkownikom najnowsze usługi mobilne. Założona w maju 2002 r. firma posiada aktualnie oddziały na Tajwanie, w Chinach, Europie, Ameryce Płn., Australii, Japonii i Korei Płd. Firma Mio zatrudnia ponad 1200 pracowników na całym świecie, a jej produkty są dostępne w 47 krajach i terytoriach zależnych. Firma przewiduje, że w przyszłości rozwiązania mobilne będą podstawą codziennego życia. Mio tworzy produkty takie, jak nawigacja samochodowa, nawigacja przenośna, czy systemy nawigacji PDA, z myślą o potrzebach klientów. Slogan marki Mio – „Odkryj więcej” („Explore More”) – nawiązuje do zmiany w sposobie odbierania świata przez ludzi i przekonuje użytkowników do swobodnego odkrywania tego świata..."
Mio uruchamia spersonalizowany serwis internetowy
