Drugim nawigatorem, którego nie było do tej pory w ofercie jest model opracowany we współpracy z firmą Porsche. Jest to drogie urządzenie, wyposażone praktycznie we wszystko co potrzeba począwszy od szerokiego 4.3-calowego ekranu, stylowej aluminiowej obudowy oraz wbudowanego modułu Bluetooth. Urządzenie napędzane taktowanym na 520MHz procesorem Intela, posiada podobnie jak 2100/2110 64MB RAM oraz 64MB ROM. W modelu Porsche Design zastosowano odbiornik GPS oparty na module ublox Antaris 4 Super Sense oraz zintegrowany odbiornik TMC. Na pokładzie znajdziemy mapy Europy, a w uchwycie mocującym dwa małe głośniczki stereo do odtwarzania muzyki. Za model Porsche Design, który swoją premierę rynkową będzie miał w przyszłym tygodniu trzeba wyłożyć 3999PLN.
Budżetowy Navigon oraz nawigator Porsche
Niemiecki producent oprogramowania oraz urządzeń do nawigacji satelitarnej, firma Navigon zwołała wczoraj konferencję prasową, na której mieliśmy okazję gościć również my. Oprócz prezentacji obecnej oferty firmy pokazano dwa całkowicie nowe modele. Pierwszy oznaczony symbolem 2100/2110, to produkt będący podstawowym nawigatorem w ofercie, oraz model Porsche Design, czyli niszowe urządzenie z logo niemieckiej marki samochodów sportowych na obudowie. Model 2100/2110 oferuje 3.5 calowy wyświetlacz i wyposażony jest w mapy Europy Środkowo–Wschodniej (2100 – 19 państw) lub kompletne mapy Europy (2110 – 37 państw), odbiornik TMC wbudowany w ładowarkę samochodową oraz GPS oparty o chipset SiRF Star III. Do wyboru możliwe są dwa kolory obudowy – biały i czarny. Natomiast ceny są ustalone odpowiednio na poziomie 899PLN (2100) i 1199PLN (2110).
Sam nawigator jest napędzany procesorem 400MHz produkcji Samsunga, posiada 64 MB RAM i 64 MB ROM. Waga urządzenia z 1100mAh baterią wynosi całe 160g, a jego wymiary to 102,9 x 78,4 x 18,4 mm. W sprzedaży model 2100/2110 pojawi się za nieco ponad dwa tygodnie, dokładnie w trzecim tygodniu października.
Drugim nawigatorem, którego nie było do tej pory w ofercie jest model opracowany we współpracy z firmą Porsche. Jest to drogie urządzenie, wyposażone praktycznie we wszystko co potrzeba począwszy od szerokiego 4.3-calowego ekranu, stylowej aluminiowej obudowy oraz wbudowanego modułu Bluetooth. Urządzenie napędzane taktowanym na 520MHz procesorem Intela, posiada podobnie jak 2100/2110 64MB RAM oraz 64MB ROM. W modelu Porsche Design zastosowano odbiornik GPS oparty na module ublox Antaris 4 Super Sense oraz zintegrowany odbiornik TMC. Na pokładzie znajdziemy mapy Europy, a w uchwycie mocującym dwa małe głośniczki stereo do odtwarzania muzyki. Za model Porsche Design, który swoją premierę rynkową będzie miał w przyszłym tygodniu trzeba wyłożyć 3999PLN.
Drugim nawigatorem, którego nie było do tej pory w ofercie jest model opracowany we współpracy z firmą Porsche. Jest to drogie urządzenie, wyposażone praktycznie we wszystko co potrzeba począwszy od szerokiego 4.3-calowego ekranu, stylowej aluminiowej obudowy oraz wbudowanego modułu Bluetooth. Urządzenie napędzane taktowanym na 520MHz procesorem Intela, posiada podobnie jak 2100/2110 64MB RAM oraz 64MB ROM. W modelu Porsche Design zastosowano odbiornik GPS oparty na module ublox Antaris 4 Super Sense oraz zintegrowany odbiornik TMC. Na pokładzie znajdziemy mapy Europy, a w uchwycie mocującym dwa małe głośniczki stereo do odtwarzania muzyki. Za model Porsche Design, który swoją premierę rynkową będzie miał w przyszłym tygodniu trzeba wyłożyć 3999PLN.