... 29,2% dla Androida i 64,5% dla iOS. Zapewne przełożyło się na to oczekiwanie na premierę nowych iPadów – kto by kupował tablet Apple, wiedząc że za chwilę pojawi się coś świeżego?
Oto tabelka z pełnymi danymi:
Global Tablet OS Shipments (Millions of Units)
Q3 ’11 Q3 ’12
Apple iOS 11.1 14.0
Android 5.0 10.2
Microsoft 0.4 0.4
Others 0.7 0.1
Total 17.2 24.7
Global Tablet OS Market Share %
Q3 ’11 Q3 ’12
Apple iOS 64.5% 56.7%
Android 29.2% 41.3%
Microsoft 2.3% 1.6%
Others 4.1% 0.4%
Total 100.0% 100.0%
Total Growth 288.6% 43.4%
Year-over-Year %
Androidowe tablety przejęły nieco iPadowego rynku
W trzecim kwartale tego roku, Androidowe tablety wygryzły nieco więcej rynku niż poprzednio im się to udawało. Zgodnie z raportem Strategy Analytics, 41% sprzedanych w tym okresie urządzeń należało właśnie do Google, a Apple miało „tylko” 51-procentowy udział. Dla porównania rok temu liczby te wyglądały następująco: