Od kilku dni w wybranych krajach klienci Amazonu mogą kupować smartfony Moto G czwartej generacji oraz BLU R1 HD. Produkt Motoroli ma być przeceniony na 150 $ (600 zł bez VATu) z 200 $ (800 zł bez VATu), natomiast drugi ze wspomnianych smartfonów kosztować ma jedyne 50 $ (200 zł bez VATu). Jednak by kupić wersje z reklamami, trzeba będzie mieć wykupioną subskrypcję Amazon Prime (99 $ rocznie).
Jak natomiast mają się prezentować reklamy? Jako tła ekranu blokady lub jako powiadomienia pod notyfikacjami z aplikacji użytkownika. W dodatku będą to nie tylko reklamy produktów Amazonu jak w Kindle'ach, ale także innych firm. Ciekawe tylko, czy urządzenia sprzedawane przez firmę Jeffa Bezosa będą miały zablokowane bootloadery - bo jeśli nie, to wystarczy kupić taki telefon po niższej cenie i zainstalować na nim chociażby CyanogenModa by pozbyć się reklam.
Źródło: The Verge