ING dodaje do swojej aplikacji opcję czatu z obsługą klienta

07 lipiec 2019 Autor :  
Z racji zwiększającego się udziału aplikacji mobilnych jeśli chodzi o dostęp do naszych kont bankowych, ich twórcy dodają do nich kolejne kanały kontaktu z bankiem. Kiedyś ograniczało się to zazwyczaj do skrzynki odbiorczej, ale dzisiaj są to często czat czy nawet rozmowa wideo.

To pierwsze kilka dni temu dodało do swojej aplikacji ING. By z niego skorzystać wystarczy się zalogować, przewinąć na sam dół ekranu i wybrać opcję czatu. Jest to wygodniejsze rozwiązanie niż rozmowa przez telefon czy wideo, ponieważ z jednej strony nadal otrzymujemy odpowiedź od razu, a z drugiej nikomu nie przeszkadzamy i nikt nam nie zagłusza konsultanta.

Źródło: Cashless



O Serwisie

Wortal PDAclub.pl to serwis internetowy zajmujący się tematyką technologii mobilnych. U nas znajdziesz najnowsze informacje o smartfonach, tabletach, smartwatch i innych urządzeniach mobilnych pracujących zarówno pod kontrolą Apple iOS jak i Google Android czy też Windows. PDAclub.pl to także jednao z najstarszych forów internetowych, gdzie każdy użytkownik znajdzie fachową pomoc.

PDAclub POLECA


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję