Mowa przede wszystkim o obsłudze tzw. bundli. Było to coś w rodzaju etykiet połączonych z filtrami, ale dużo łatwiejszego w obsłudze i generalnie w sporej części zautomatyzowanego (a przede wszystkim konfigurowalnego w aplikacji mobilnej, a nie tylko w przeglądarce na komputerze).
Wygląda na to, że firma w końcu przymierza się do wdrożenia bundli w Gmailu. Najnowsza wersja aplikacji zawiera już elementy wskazujące na przygotowywanie się do udostępnienia nowej opcji - obrazki oraz teksty instruujące użytkowników jak korzystać z automatycznych etykiet “Podróże” oraz “Zakupy”, które zadebiutowały właśnie w Inbox.
Niestety, nie jest znany termin premiery, nie wiadomo też czy oznacza to też możliwość ręcznego tworzenia takich bundli czy też Google ograniczy się na razie do dwóch wspomnianych w akapicie wyżej (Gmail już obsługuje coś podobnego dla maili od instytucji finansowych czy powiadomień z for internetowych).
Źródło: 9To5Google