Beamowanie z plakatu
Agencja reklamy zewnętrznej TDI wraz z debiutującą na rynku firmą Streetbeam proponują wzbogacenie billboardów i tablic reklamowych o funkcje łączności bezprzewodowej. Wokół tablicy montowany jest wąski pasek z portem IrDA, pozwalający przesyłać do urządzeń pracujących pod Palm OS różnego rodzaju informacje, jak kalendarze, elektroniczne ulotki itp. Początkowo tego rodzaju kampanie obejmą tylko Nowy Jork.Ten nowy rodzaj reklamy został już przetestowany; pierwszym reklamodawcą były sklepy Banana Republic. TDI nie podaje co prawda szczegółowych wyników kampanii, wiadomo jednak, ze odniosła ona wystarczający sukces, żeby zachęcić do wspólpracy takie przedsiębiorstwa jak Palm, Sotheby's czy Morgan Stanley.Jeszcze tego lata z reklam Sotheby's i Morgan Stanley można będzie pobrać regularnie aktualizowane informacje o nadchodzących wydarzeniach ze swoich branż w postaci kalendarzy, a z plakatów Palma - aplikacje dotyczące bezpośrednio Nowego Jorku (np. program pozwalający orientacyjnie wyliczyć koszt przejazdu taksówką). Więcej