Quake zoptymalizowany pod X-Scale
Quake 1 na MDA Compact
(CPU: 416MHz, Bus: 104MHz, RAM oraz LCD: 52MHz)
:: wersja zoptymalizowana dla X-Scale
- 26.1 fps (timedemo demo1) z dźwiękiem 22KHz
- 27.6 fps (nosound 1 & timedemo) bez dźwięku
:: oryginalna wersja Dana Easta
- 16.5 fps (timedemo demo1) z dźwiękiem 11KHz
- 17.3 fps (nosound 1 & timedemo demo1) bez dźwięku
Pocket Quake 1
Quake 2 na MDA Compact
(CPU: 416MHz, Bus: 104MHz, RAM oraz LCD: 52MHz)
- 10.1 fps (timedemo demo1) wersja zoptymalizowana dla X-Scale z dźwiękiem
- 4.9 fps (timedemo demo1) oryginalna wersja bez dźwięku
Pocket Quake 2
Tak natomiast wygląda ta sama gra po przetaktowaniu MDA Compact
(CPU: 494MHz, Bus: 247MHz, RAM oraz LCD: 62MHz)
- 37.9 fps dla Quake 1 (nosound 1 & timedemo) wersja zoptymalizowana dla X-Scale bez dźwięku
- 13.1 fps dla Quake 2 (timedemo demo1) wersja zoptymalizowana dla X-Scale z dźwiękiem
Na szybszych pocketach - np. tych z procesorami X-Scale 624MHz, wyniki powinny być jeszcze lepsze. Może się nawet okazać, że Quake 2 będzie całkiem grywalny na PDA. Więcej informacji na temat nowych wersji portów Quake'a znajdziecie na witrynie autora tej optymalizacji. Natomiast poradnik instalacji tych gier na PDA zamieściliśmy już kilka miesięcy temu, przy okazji publikacji artykułu poświęconego emulacji różnych komputerów i konsol do gier na Pocket PC.
Pliki samych portów pobierać można z poniższych adresów. Pamiętajcie jednak, że musicie mieć dodatkowo niektóre pliki z pecetowych wersji tych gier - więcej na ten temat w jednym z podanych wcześniej linków.
- Pocket Quake 1 dla MDA Compact
- Pocket Quake 1 dla innych PDA
- Pocket Quake 2 dla MDA Compact
- Pocket Quake 2 dla pozostałch PDA
Cynk nadesłał Irwin