Grube miliony na promocje Windows Phone
Microsoft chce mocno zwrócić uwagę na swoje smartfony. W tym celu przeznaczy 44 miliony dolarów na kampanie reklamowe Windows Phone na rynku angielskim. Większość z tych środków - $31,5 miliona otrzyma Nokia, jako partner Microsoftu. Pozostałe $12,5 trafi do firmy Samsung.
Machina marketingowa ruszy między innymi ze smartfonem Windows Phone Nokia 800. Materiały reklamowe tego modelu przypominającego Nokie N9 wyciekły do sieci już kilka dni temu. O urządzeniu nie wiele wiadomo poza tym, że ma aparat z rozdzielczością 8 megapikseli. Więcej telefonów fińskiego producenta z Windows Phone zostanie pokazana na zbliżającym się Nokia World w Londynie. Samsung z kolei, będzie promował model o nazwie Omnia W z systemem Mango. Ten ostatni będzie wyposażony w procesor 1.4GHz i ekran Amoled o przekątnej ekranu 3.7 cala. W niedługim czasie przekonamy się, czy za kwotami wpompowanymi w marketing stoją warte ich produkty.
Tag :