Zire był także najlepiej (ze wszystkich obserwowanych przez NPD Group palmtopów) sprzedającym się urządzeniem przez 3 miesiące od momentu prowadzenia go na rynek. Sprzedano w tym okresie w sumie w 228 tys. sztuk.
Wyniki te pokazują, że sprawdziły się założenia Palm Solutions Group - Zire miał być przede wszystkim skierowany do ludzi, dla których byłby to ich pierwszy palmtop - stad przezroczyste opakowanie, podobne do tych w jakich sprzedawane są różne gadżety, a także promocja w supermarketach. I rzeczywiście, 90% kupujących to nowicjusze w dziedzinie PDA - firma zyskała więc na pewno mnóstwo nowych klientów - jest szansa, że gdy Zire przestanie im wystarczać, zakupią nowy i lepszy produkt. A ponieważ wielu ludzi zazwyczaj nie zmienia platformy, może to być właśnie komputerek Palm.
Palm prowadzi także w rankingach europejskich (wg GfK, dane z listopada 2002) - cała piątka najlepiej sprzedających się urządzeń to produkty Palm, prowadzi Zire z ponad 12-procentowym udziałem na rynku. Ogólny udział komputerków Palm w Europie wynosi aż 44% (skok o 6% w stosunku do sierpnia/września).
Źródło: PalmInfocenter
Zire chętnie kupowany
Powołując się na badania przeprowadzone przez NPD Group, Zire był w 4 kwartale 2002 najczęściej kupowanym palmtopem w USA. Aż 13% kupujących wybrało właśnie ten model. Na dodatek, wszystkie 5 najlepiej sprzedających się w tym okresie urządzeń nosiły logo Palm, stanowiąc aż 46% ogółu sprzedawanych palmtopów.