"Chcemy dowiedzieć się, jak w naszym kraju kształtuje się obraz nawigacji satelitarnej, jak postrzegana jest jej użyteczność oraz czego oczekują użytkownicy od producentów oprogramowania i sprzętu" - mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.
"Wszystkich korzystających z nawigacji satelitarnej zapraszamy do wypełnienia ankiety umieszczonej na stronach serwisu www.pdaclub.pl. Jej wyniki posłużą do stworzenia pierwszego w Polsce raportu na temat przydatności GPS." - dodaje Jakub Kańczugowski z PDAclub.
"Cała ankieta to 27 pytań, dzięki którym dowiemy się, czy dostępne na rynku zestawy nawigacji satelitarnej są dla polskich użytkowników wystarczająco atrakcyjne. Naszym celem jest również uzyskanie wskazówek odnośnie kierunku rozwoju urządzeń i programów do nawigacji." - mówi Dariusz Wałach z Działu Komputerowych Systemów Osobistych firmy Hewlett-Packard.
Ankieta zamieszczona jest na stronie www.pdaclub.pl/ankieta i będzie aktywna do 15 października 2005 r. Po zakończeniu ankiety, wśród wszystkich, którzy wezmą w niej udział, rozlosowane zostaną zestaw nawigacyjny składający się z komputera kieszonkowego HP iPAQ wraz z uchwytem samochodowym oraz programy do nawigacji satelitarnej AutoMapa.
Informacje o partnerach akcji:
HEWLETT-PACKARD Polska sp. z o.o.
University Business Center II,
ul. Szturmowa 2A, 02-678 Warszawa
HP jest światowym dostawcą rozwiązań z zakresu nowych technologii dla użytkowników indywidualnych i instytucjonalnych na całym świecie. Oferta HP obejmuje infrastrukturę IT, globalne usługi informatyczne, systemy komputerowe dla firm i klientów indywidualnych oraz rozwiązania druku i przetwarzania obrazu. Przychody HP za cztery kwartały zakończone 31 lipca 2005 r. wyniosły 85,2 mld USD. Więcej informacji o HP (NYSE, Nasdaq: HPQ) można znaleźć na stronie www.hp.com
SAMAR Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego
ul. Wąwozowa 11/4, 02-796 Warszawa
IBRM Samar jest firmą analityczną działającą na rzecz rynku motoryzacyjnego. Podstawowym przedmiotem jej działalności jest analiza zjawisk zachodzących na rynku, zarówno z punktu widzenia sprzedaży samochodów, cen, specyfikacji oraz polityki marketingowej, ze szczególnym uwzględnieniem promocji. Dane Samar udostępniane są poprzez własną stronę www,
w odpowiednim zakresie wszystkim uczestnikom rynku, w tym producentom, importerom, dealerom i ich potencjalnym klientom.
Sprzedaż AutoMapy prowadzona jest przez sieć autoryzowanych dystrybutorów. Bliższe informacje dostępne są pod adresem www.AutoMapa.com
Informacje o producentach AutoMapy:
AQURAT sp. z o.o.
ul. Łucka 20/1201, 00-845 Warszawa
Specjalizuje się w zaawansowanych systemach przetwarzania i wizualizacji informacji. Oferuje m.in. inteligentną technologię interpretacji zapytań bez narzuconej składni, system nawigacji dla kierowców i turystów AutoMapa oraz dedykowane systemy monitoringu i zarządzania flotą pojazdów.
GEOSYSTEMS Polska sp. z o.o.
ul. Bartycka 18a, 00-716 Warszawa
Specjalizuje się w szeroko rozumianym geograficznym obrazowaniu terenu oraz tworzeniu wysokiej jakości map cyfrowych z wykorzystaniem fotogrametrii satelitarnej i lotniczej. Firma działa także jako dystrybutor map cyfrowych i obrazów satelitarnych oraz wyłączny dystrybutor oprogramowania ERDAS Imagine i LPS firmy Leica Geosystems Inc..."