HTC pnie się w górę
Po 10 latach obecności na rynku pod różnymi markami, korporacja HTC przez cały okres notuje zwyżkową tendencję sprzedaży. Innowacyjność oraz wysoki poziom zaawansowania technologicznego pozwoliły zbudować dobrze rozpoznawalną markę, co zaowocowało drugą pozycją HTC w corocznym rankingu BusinessWeek pięćdziesięciu najlepiej rozwijających się azjatyckich firm. Wszystko jednak wskazuje na to, że złote czasy kończą się dla HTC, ponieważ na rynku pojawiają się coraz to nowi gracze oferujący PDA nie tylko z systemem Microsoftu. W ubiegłym roku wartość giełdowa korporacji High Tech Computer spadła prawie o jedną trzecią, co stanowi ogromną stratę. Nie przeszkodziło to jednak w utrzymaniu wysokiego wzrostu sprzedaży, który wyniósł 73.2%. Prezes HTC, Peter Chou ogłosił, że w chwili obecnej w centrum zainteresowania firmy leży rynek amerykański, w którym głównym konkurentem jest Apple iPhone. Dodał również, że wyniki firmy przekroczyły założenia największych optymistów i HTC nie zamierza stać w miejscu.
Tag :