Garmin ogłasza częściowe wycofanie ze sprzedaży wybranych urządzeń nawigacyjnych

Równolegle z wycofaniem ze sprzedaży obarczonych wadą urządzeń, Garmin oferuje klientom możliwość bezpłatnej naprawy urządzeń, które pojawiły się już w sprzedaży, polegającej na wymianie baterii.
W celu określenia, czy dane urządzenie jest obciążone wadą, użytkownicy proszeni są o odwiedzenie strony http://www.garmin.com/nuvibatterypcbrecall. Zostaną poproszeni o podanie numeru seryjnego urządzenia nüvi, a jeśli ich nawigacja posiada wspomniany defekt, wówczas otrzymają instrukcje, w jaki sposób przesłać urządzenie nüvi do naprawy bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Garmin dokona wymiany baterii, a następnie zwróci urządzenie klientowi bez pobierania jakichkolwiek opłat.
W przypadku braku dostępu do Internetu, dla użytkowników nawigacji Garmin dostępna jest infolinia. Po numerem telefonu 00-800-441-24-54 uzyskają oni wszelkie niezbędne informacje dotyczące naprawy wadliwych urządzeń.