Partnerami Gry są Intel oraz Psiloc, który specjalnie dla Wierszy w Metrze stworzył aplikację Aloha. "Nowe technologie mogą skutecznie służyć kulturze. Aplikacja Aloha umożliwia skorzystanie z zupełnie nowego kanału komunikacji - telefonu komórkowego - który staje się nowoczesnym przewodnikiem uczestników Gry." - mówi Marek Filipiak, prezes Psiloc.
Gra odbywać się będzie – do wyboru uczestników – w języku polskim lub angielskim. W Grze mogą wziąć udział uczestnicy posiadający telefony komórkowe z systemem Symbian. Aby wziąć udział w Grze należy przesłać zgłoszenie z formularza na stronie www.wierszewmetrze.eu.
Szczegóły Gry oraz regulamin dostępne od dnia 10 września 2010. Od tego dnia zdobyć będzie można dodatkowe słowo specjalne do Gry. W Grze można wziąć udział w dowolnym czasie pomiędzy 13 a 20 września 2010.
Nagrody ufundowali Partnerzy Gry: Intel i Psiloc.
Wiersze w Metrze
Od 6 do 30 września br. odbywa się będzie trzecia edycja kampanii Wiersze w Metrze,
zainicjowana w 2008 roku przez Instytut Książki oraz British Council. Celem jest popularyzacja współczesnej poezji europejskiej poprzez jej prezentację w stołecznym metrze i przestrzeni miejskiej stolicy, organizację happeningów, konkursów, instalacji, gry miejskiej, festiwalu performing poety i warsztatów poetyckich dla młodzieży. Inspiracją dla Wierszy w Metrze były podobne projekty zorganizowane w Dublinie, Paryżu, Nowym Jorku, Barcelonie, Sztokholmie, Stuttgarcie i Moskwie, a przede wszystkim zainicjowany w 1986 roku projekt Poems on the Underground, który odbywa się cyklicznie w Londynie.