Ich oprogramowanie dla systemu Android to taki EPG, która poza wyświetlaniem nazwy aktualnie odtwarzanego na naszym TV programu, jego opisu itd, pokazuje również powiązane treści np. z YouTube, informuje ilu naszych znajomych aktualnie ogląda ten program, łączy się z Facebookiem i Twitterem celem szybkiej publikacji tam powiązanych z programem informacji i tak dalej. Motorola aktualnie nie może pochwalić się zbyt dużą liczbą firm (jedna), które wykorzystują ten patent, ale może pomysł ten złapie nieco wiatru w żagle?
MWC: Androidowe EPG od Motoroli
Nowoczesne telewizory czy platformy cyfrowe oferują EPG, czyli oprogramowanie pozwalające w przejrzysty (mniej lub bardziej) sposób prezentować informacje o posiadanych w pakiecie kanałach. Przyznam się że moja przygoda z TV zakończyła się na etapie takich dużych pudeł z kineskopem i nie specjalnie siedzę w temacie tak zwanych SmartTV, gdyż nie posiadam w domu nawet anteny, która pozwoliłaby mi jakieś gadające pudło uruchomić. W tych nowoczesnych TV zapewne EPG jest na znacznie wyższym poziomie niż mi się to wydaje, np. integrując treści nadawcy z tymi z internetu (wyprowadźcie mnie z błędu jeśli jest inaczej). Podobne podejście do tego zagadnienia prezentuje Motorola.
Ich oprogramowanie dla systemu Android to taki EPG, która poza wyświetlaniem nazwy aktualnie odtwarzanego na naszym TV programu, jego opisu itd, pokazuje również powiązane treści np. z YouTube, informuje ilu naszych znajomych aktualnie ogląda ten program, łączy się z Facebookiem i Twitterem celem szybkiej publikacji tam powiązanych z programem informacji i tak dalej. Motorola aktualnie nie może pochwalić się zbyt dużą liczbą firm (jedna), które wykorzystują ten patent, ale może pomysł ten złapie nieco wiatru w żagle?