- płynne przełączanie pomiędzy mapami i planami miast. Odbywa się całkowicie w tle i w sposób praktycznie niewidoczny dla użytkownika. Obejmuje zarówno ciągłość samej mapy, jak i ciągłość nawigacji - w tym wyznaczanie trasy
- automatyczną zmianę skali w trakcie nawigacji - przybliżenie przed wykonaniem skrętu fragmentu mapy zawierającego miejsce manewru i automatyczny powrót do poprzedniej skali po jego wykonaniu
- pokazywanie na mapie całej pokonanej trasy w oparciu o jej zapis czyli tzw. ślad GPS włączany przez użytkownika
- definiowanie które typy obiektów użyteczności publicznej mają być widoczne wraz z określeniem skali progowej
- obsługa punktów pośrednich trasy - teraz także na planach miast
- opcja wyłączenia i włączenia automatycznej korekcji trasy
- baza obiektów rozbudowana o stacje kolejowe
- rozbudowane i zmodyfikowane algorytmy nawigacji, które teraz informują o ostrych zakrętach także poza rozgałęzieniami dróg i precyzyjniej informują o manewrze, który czeka kierowcę
- poprawione błędy i usterki zgłaszane przez użytkowników
Zarejestrowani użytkownicy poprzedniej edycji programu mogą pobierać Automapę v2.1 z tej strony internetowej.
Automapa v2.1
Pojawiła się nowa wersja aplikacji Automapa, dzięki której można cieszyć się nawigacją satelitarną na małym ekranie PDA. Oto lista zmian jakie m.in. wprowadzono w edycji 2.1 programu: