Samsung ustawicznie dąży do zapewnienia użytkownikom jak najwyższego komfortu korzystania z naszych urządzeń, a bogactwo dostarczanych treści leży u podstaw naszej wizji. Z dumą i radością prezentujemy wyjątkowe treści związane z marką Samsung w bijącej rekordy popularności grze komputerowej z oferty czołowego światowego wydawcy. Nawiązaliśmy współpracę partnerską również z innymi firmami, spełniając tym samym obietnicę otwierania się na różnorodne możliwości, z korzyścią dla naszych klientów - powiedział Lee Epting, wiceprezes działu Media Solution Center Europe w Samsung Electronics Europe.
Glenn Roland, wiceprezes spółki EA ds. nowych platform i współpracy z producentami sprzętu dodał: Wprowadzenie na rynek smartfonu GALAXY S4 firmy Samsung dostarczy graczom niezwykłych przeżyć. Przygotowana na jego premierę gra "Need for Speed Most Wanted" jest jedną z kilku gier EA, zoptymalizowaną specjalnie dla Samsung, która zawierać będzie treści związane z naszą marką.
W ramach współpracy partnerskiej Samsung i EA proponują pierwszym 100.000 nabywcom smartfonu GALAXY S4 w Europie możliwość pobrania aplikacji za darmo poprzez Samsung Hub.
Współpraca z EA jest tylko jednym z kilku przykładów porozumień z partnerami, którzy za pośrednictwem serwisu Samsung Hub będą dostarczać treści multimedialne już od 27 kwietnia 2013, czyli od daty europejskiej premiery GALAXY S4. Współpraca w zakresie tworzenia oferty gier komputerowych (gdzie głównymi partnerami Samsung są Gameloft i Glu), a także książek, produktów dziecięcych oraz produktów spożywczych podkreśla zaangażowanie marki Samsung w plan dostarczania klientom w całej Europie niezwykle zróżnicowanych i wartościowych treści.
Przygotowana specjalnie dla Samsung wersja gry Need for Speed Most Wanted będzie również obsługiwana przez model Samsung GALAXY Note II.