Pomoc dla klientów teraz na PDA

19 styczeń 2001
Autor :   Chamernik, Piotr
Posiadanie dobrego działu pomocy dla klientów jest niezwykle ważne dla dzisiejszych firm, z tego też powodu tworzą one strony internetowe, gdzie można znaleźć pomoc w przypadku większości problemów. Firma iCommunicate idzie jednak dalej, tworząc technologię pozwalającą na dostęp do pomocy i odpowiedzi na pytania przy pomocy bezprzewodowych urządzeń. Pomoc udzielana jest na jednym z czterech etapów, z których każdy kolejny jest coraz bardziej dostosowany do osobistych potrzeb zainteresowanego, na piątym poziomie łączony jest on na żywo z pracownikiem. W pierwszej kolejności ta forma usługi planowana jest dla platformy Palm, następnie wdrażana ma być także na PocketPC. Istnieje także możliwość wykorzystania telefonu, ale problemem jest wielkość ekranu i klawiatury. Więcej

O Serwisie

Wortal PDAclub.pl to serwis internetowy zajmujący się tematyką technologii mobilnych. U nas znajdziesz najnowsze informacje o smartfonach, tabletach, smartwatch i innych urządzeniach mobilnych pracujących zarówno pod kontrolą Apple iOS jak i Google Android czy też Windows. PDAclub.pl to także jednao z najstarszych forów internetowych, gdzie każdy użytkownik znajdzie fachową pomoc.

PDAclub POLECA


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję