W zeszłym roku do tej trójki dołączyło Apple z MetalFX, które działa nie tylko na komputerach Mac, ale również telefonach i tabletach z iOS czy iPadOS w wersji 16.0 i nowszych.
Jak widać, do kompletu brakowało już tylko Androida (choć FSR ma otwarty kod źródłowy i działa z Vulkanem, więc teoretycznie można było to rozwiązanie wykorzystywać na Androidzie).
Ten brak postanowił uzupełnić Qualcomm, który kilka dni temu udostępnił technologię Game Super Resolution. Niestety, jednym z wymagań jest układ Qualcomma (wprost nie podano jaki najstarszy jest wspierany, ale na materiałach prasowych mówiono jedynie o Snapdragonach 6/7/8 Gen 1 (i Gen 2 w wypadku 8).
Wiadomo też, że obsługiwany jest Snapdragon XR2 z gogli Quest 2, bowiem wsparcie dla GSR zyskała już aplikacja Virtual Desktop do streamingu gier z pecetów.
Źródło: Droid Life