Najczęściej używane | Wielka Brytania | Francja | Hiszpania | Polska |
1 | E-mail (60%) | E-mail (60%) | Geolokacja (44%) | E-mail (44%) |
2 | Sieci społecznościowe (44%) | Geolokacja (42%) | E-mail (41%) | Geolokacja (44%) |
3 | Geolokacja (39%) | Sieci społecznościowe (40%) | Sieci społecznościowe (36%) | Sieci społecznościowe (39%) |
4 | Komunikator (32%) | Oglądanie TV (35%) | Komunikator (30%) | Oglądanie TV (35%) |
Badanie zostało przeprowadzone równolegle z wprowadzeniem na rynek nowego narzędzia do planowania kampanii i badania rynku, Orange Mobile Targeting Monitor (OMTM), opracowanego dla europejskiej branży reklamowej. To pierwsza tego typu usługa na rynku, opracowana w oparciu o wyniki niezależnego badania Mobile Exposure. Pozwoli ona firmom lepiej zrozumieć użytkowników mediów mobilnych i łatwiej do nich docierać przez tworzenie kampanii łączących we właściwych proporcjach wykorzystanie form mobilnych z innymi formatami. Narzędzie Mobile Targeting Monitor jest już dostępne, wyłącznie w sieci reklamowej Orange (Orange Advertising Network).
- Wielka Brytania: 1000 użytkowników mediów mobilnych i 450 użytkowników iPhone’ów
- Francja: 1000 użytkowników mediów mobilnych i 450 użytkowników iPhone’ów
- Hiszpania: 1000 użytkowników mediów mobilnych i 450 użytkowników iPhone’ów
- Polska: 1000 użytkowników smartfonów
- Informacje o Orange