Chris Davies, dyrektor ds. marketingu cyfrowego British Airways powiedział: "Mobilność i wygoda są dla naszych klientów najważniejsze - teraz, gdziekolwiek by nie byli, mogą skorzystać ze swoich telefonów komórkowych i uzyskać najnowsze informacje na temat lotu, godziny odprawy, a nawet wyświetlić na ekranie kartę pokładową, dzięki czemu będą zawsze wyprzedzać innych o krok".
Nowa aplikacja oferuje klientom jeszcze większą funkcjonalność i dostęp do bieżących informacji na temat lotu, rezerwacji oraz pełną integrację z danymi programu Executive Club. Łatwo i płynnie prowadzi użytkowników poprzez wszystkie etapy przygotowań do lotu.
Będzie ona dostarczać także więcej informacji na temat lotu, posiada część poświęconą wiadomościom dla podróżujących, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, a użytkownikom iPhona umożliwia integrację z Twitterem oraz zawiera bezpośredni odnośnik do dedykowanej dla urządzeń mobilnych strony ba.com .
"Mobilna Karta Pokładowa dla członków Executive Club korzystających z iPhonów będzie szczególnie przydatna tym klientom, którzy wracając z zagranicy nie będą w stanie wydrukować swoich kart pokładowych. Wszystko po to, by nasi klienci mieli z nami jak najlepsze doświadczenia. Dajemy im możliwość wyboru i kontroli, dzięki czemu podróżowanie z British Airways będzie jeszcze łatwiejsze." Powiedziała Anna Ingham-Grant, Commercial Manager East Central Europe British Airways.
British Airways było pierwszą linią lotniczą, która przygotowała dla klientów taką aplikację, gotową już w momencie wprowadzenia iPhonea na brytyjski rynek. Od tej pory pobrało ją z iTunes ponad pół miliona użytkowników.