Cody Pinkston, jeden z rzeczników Dell'a przyznał, iż firma nie potwierdza, ale też nie zaprzecza plotkom. Dodał, iż Dell zawsze interesował się nowymi osiągnięciami technologicznymi.
Pytanie jak firma rozwiązałaby problem dystrybucji palmtopów. Do tej pory są one sprzedawane głównie poprzez sieci detaliczne, które do tej pory nie leżały w obszarze zainteresowań Dell'a. Firma ARS sugeruje, iż może Dell zwiększy nacisk na współpracę bezpośrednią z przedsiębiorstwami.
Obecnie Dell odsprzedaje palmtopy takich firm jak Sony, Palm, Handspring, Casio, NEC i HP. W styczniu dyrektor finansowy Dell'a zdradził, iż w firmie powołano nawet na jakiś czas specjalną grupę, która miała się zająć badaniem rynku PDA. Została ona jednak rozwiązana.
Dla potencjalnych klientów ważna jest jednak informacja, iż wejście Dell'a na rynek PDA mogłoby oznaczać niższe ceny palmtopów. Do tej pory strategią tej firmy było bowiem wchodzenie po znacznie niższych cenach niż konkurencja w celu jak najszybszego przyciągnięcia dużej liczby osób.