Aktualne komunikaty RIM w sprawie opóźnień w ramach usługi BlackBerry

13 październik 2011
Autor :   komunikat prasowy
Pragniemy przesłać Państwu dwa najnowsze komunikaty Research In Motion w sprawie opóźnień w ramach usługi BlackBerry. Czwartek, 13 października 2011, godz. 8:15Od godziny 6 rano czasu BST (7 rano czasu polskiego) działanie usług BlackBerry w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i w Indiach poprawiło się w sposób znaczący. Będziemy stale kontynuować monitoring, aby zapewnić ich stabilne działanie. Wszystkim klientom dziękujemy za cierpliwość. Nowe informacje będą publikowane na: http://uk.blackberry.com/serviceupdate/

 

Środa, 12 października 2011, godz. 23:44

Aktualna sytuacja przedstawiona przez CIO w firmie RIM

Do wszystkich klientów BlackBerry:

Po pierwsze, pragnę przeprosić za przerwy i opóźnienia, jakich wielu z Państwa doświadczyło w tym tygodniu. Chciałem zwrócić się do Państwa bezpośrednio, przekazać jak wygląda aktualna sytuacja funkcjonowania usługi, którą staramy się naprawić, a także odpowiedzieć na niektóre z pytań z Państwa strony.

Zaufaliście nam ze względu na niezawodną, prowadzoną w czasie rzeczywistym komunikację a teraz Państwa zawodzimy. Traktujemy to bardzo poważnie, a nasi pracownicy na całym świecie pracują dzień i noc, aby naprawić tę sytuację. Wierzymy, że znamy przyczynę tego co się stało i pracujemy nad przywróceniem normalnego funkcjonowania usługi na wszystkich rynkach tak szybko jak to możliwe.

Oto aktualny stan usługi i sytuacji w różnych regionach, gdzie wystąpiły problemy:

Dla Europy, Bliskiego Wschodu, Indii i Afryki (EMEIA):

•             Systemy e-mail działają, a prace nad usunięciem wszelkich kopii zapasowych wiadomości, które się utworzyły, trwają. Zespoły wsparcia pracują nad tym, aby zminimalizować wpływ tej sytuacji na naszych klientów.

•             Komunikator BlackBerry Messenger funkcjonuje pomyślnie.

•             Przeglądanie stron jest tymczasowo niedostępne, ponieważ zespoły wsparcia monitorują stabilność serwisu i na bieżąco oceniają sytuację, kiedy ta funkcjonalność będzie mogła być przywrócona.

•             Zespoły wsparcia zwiększyły zasoby aby pomóc w dostarczaniu wiadomości pomiędzy regionami i kontynentami.

Dla Kanady i Ameryki Łacińskiej:

•             Systemy e-mail działają, wciąż trwają prace nad  usunięciem wszelkich kopii zapasowych wiadomości, które się utworzyły. Zespoły wsparcia pracują nad tym, aby zminimalizować wpływ tej sytuacji na naszych klientów.

•             BlackBerry Messenger oraz przeglądanie stron są już w trybie online i ruch przechodzi pomyślnie (za wyjątkiem trzech sieci operatorów w Ameryce Łacińskiej, obsługiwanych przez infrastrukturę EMEIA – przeglądanie jest tymczasowo niedostępne dla tych trzech sieci).

•             Zespoły wsparcia analizują raporty dotyczące opóźnień BBM.

Dla Stanów Zjednoczonych:

•             Systemy e-mail działają, wciąż trwają prace nad  usunięciem wszelkich kopii zapasowych wiadomości, które się utworzyły. Zespoły wsparcia pracują nad tym, aby zminimalizować wpływ tej sytuacji na naszych klientów.

•             Zespoły wsparcia zwiększyły zasoby aby pomóc w dostarczaniu wiadomości pomiędzy regionami i kontynentami.

•             BlackBerry Messenger oraz przeglądanie stron są już w trybie online i ruch przechodzi pomyślnie.

•             Zespoły wsparcia analizują raporty dotyczące opóźnień BBM.

Będziemy na bieżąco umieszczać informacje o rozwoju sytuacji na BlackBerry.com, RIM.com i poprzez nasze kanały społecznościowe. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby wszędzie przywrócić regularne usługi i odzyskać Wasze zaufanie.

Z wyrazami szacunku,

Robin Bienfait

Chief Information Officer, RIM



O Serwisie

Wortal PDAclub.pl to serwis internetowy zajmujący się tematyką technologii mobilnych. U nas znajdziesz najnowsze informacje o smartfonach, tabletach, smartwatch i innych urządzeniach mobilnych pracujących zarówno pod kontrolą Apple iOS jak i Google Android czy też Windows. PDAclub.pl to także jednao z najstarszych forów internetowych, gdzie każdy użytkownik znajdzie fachową pomoc.

PDAclub POLECA


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję