Światowa premiera tabletu będzie miała miejsce w kolejnych państwach europejskich, m.in. we Francji i Wielkiej Brytanii, a także azjatyckich – w Malezji już na początku 2012 roku.
Light Tab 2 jest wyposażony w dotykowy, 7-calowy ekran o rozdzielczości 1024x600, który gwarantuje czysty obraz wspierany dodatkowo przez dźwięk systemu Dolby Surround. Takie połączenie gwarantuje niezapomniane wrażenia przy korzystaniu z funkcji audio-video. Urządzenie obsługuje także wszystkie główne formaty odtwarzania video w tym H.264, MPEG4 (720P) i Flash. Tablet posiada dwa aparaty wysokiej jakości. Przedni aparat wyposażony jest w sensor CMOS o czułości 300,000 pikseli, tylni również posiada sensor CMOS, tym razem o czułości 3M pikseli zaopatrzony dodatkowo w system ostrości auto focus i 1.6-krotny zoom cyfrowy. Procesor tabletu zapewnia szybką wielozadaniowość, czyniąc z niego idealne mobilne urządzenie do pracy lub zabawy.
Wielojęzyczny system operacyjny Android 2.3.5 oferuje płynne przetwarzanie i dostęp do 300,000 aplikacji Android Market. Tablet Light Tab 2 od ZTE pozwala na zabawę z aplikacjami, przeglądanie stron internetowych, czytanie książek, słuchanie muzyki i oglądanie filmów w każdym miejscu. Urządzenie posiada wbudowany GPS.
“ZTE ma przyjemność ogłosić światową premierę tabletu Light Tab 2” – powiedział Zhu Dontang, prezes sektora produkcyjnego mobilnych urządzeń szerokopasmowych. „Dla tabletu drugiej generacji zwiększyliśmy możliwości pierwszego tabletu, by ulepszyć funkcjonalność i zapewnić użytkownikom lepsze doznania podczas pracy i zabawy.”
„Na polskim rynku, gdzie coraz większe znaczenia ma mobilność dobrze przyjmują się nowoczesne urządzenia typu tablety. Można mówić nawet o tabletowym fenomenie. Ich sprzedaż ciągle wzrasta. Z niecierpliwością czekamy zatem na polską premierę tabletu ZTE, który już zdobywa europejskie rynki. Liczymy na sukces podobny do tego, jaki zdobył model V9” – mówi Karolina Dzienia z ZTE Poland.
O ZTE:
ZTE – jest globalnym producentem i dostawcą nowoczesnych rozwiązań dla firm telekomunikacyjnych. Produkty ZTE są obecne w ponad 140 krajach. Poprzez odpowiednią strategię marketingową, różnicowanie produktu, budowanie przewagi cenowej, zarządzanie własnością intelektualną oraz optymalne zarządzanie kadrami, ZTE wypracowała trwałą współpracę z ponad 500 operatorami na całym świecie. Oprócz systemów telekomunikacyjnych, firma ZTE oferuje między innymi telefony komórkowe i modemy. Obecnie ZTE zatrudnia około 62 000 pracowników, z czego 10 000 z nich pracuje w 107 przedstawicielstwach na całym świecie. Więcej na stronie: www.zte.com.cn; www.ztepoland.pl