Pakiet mobilnych aplikacji Google™ takich, jak Google Search™, Google Maps™, GMail™ czy YouTube™ jest zintegrowany w urządzeniu. Dodatkowo użytkownicy mają dostęp do tysięcy aplikacji i widgetów z Android Market™.
„Motorola MILESTONE™ nie uznaje kompromisów i zawsze zapewnia stabilny i wygodny dostęp do Internetu, poczty i komunikatorów. Udało się to osiągnąć dzięki połączeniu wyników wieloletnich badań Motoroli nad funkcjonalnością i wzornictwem z możliwościami jakie oferuje platforma Android” — powiedział Kamil Tuma, General Manager firmy Motorola na Europę Środkowo-Wschodnią, Turcję i Izrael.
„Jako urządzenie z Androidem 2.1, MILESTONE potrafi to, czego nie potrafią inne smartfony. Został zaprojektowany aby poszerzyć doznania użytkowników — dzięki takim funkcjom, jak możliwość przeglądania stron WWW na pełnym ekranie, przełączanie między aplikacjami czy pakiet aplikacji Google, MILESTONE spełnia te założenia. Byliśmy zachwyceni zainteresowaniem jakim MILESTONE cieszy się na całym świecie i mamy przyjemność poinformować o jego premierze w Polsce”.
„Staramy się zawsze aby każda oferta PLAY była kamieniem milowym na polskim rynku - dajemy klientom nielimitowane rozmowy, co daje nielimitowane możliwości. Aby w pełni je wykorzystać konieczny jest doskonały telefon, dlatego w PLAY stawiamy na MILESTONE” – powiedział Bartosz Dobrzyński - CMO PLAY.
„Nasza najszersza oferta telefonów na rynku powiększa się w ten sposób o kolejny bardzo interesujący model.”
Podstawowe cechy Motoroli MILESTONE:
* 3,7-calowy panoramiczny ekran o rozdzielczości 854 x 480 zawierający ponad 400 000 pikseli,
* Super szybki procesor Cortex A8,
* Obsługa sterowania dotykowego multi-touch z funkcjami „pinch and zoom” oraz „double tap zoom”,
* Cyfrowa kamera 5 megapikseli z podwójną lampą błyskową LED,
* Dostęp do Motorola Media Link i Motorola Phone Portal pozwalający na zarządzanie i współdzielenie multimediów z komputerem i serwisami internetowymi1,
* Stereo Bluetooth®2 / BT 2.1, USB 2.0,
* Wejście słuchawkowe 3,5 mm,
* Technika CrystalTalk™ Plus zapewniająca doskonałą jakość rozmowy nawet w trudnych warunkach,
* karta pamięci 8GB.
Dodatkowe funkcjonalności i aplikacje:
* Pełny pakiet aplikacji Google: Google Search, Google Maps z Google Latitude, GMailTM, YouTubeTM oraz Google Talk™,
* Ujednolicone kontakty Google i Microsoft Office,
* Nawigacja: GPS, MOTONAV3 turn-by-turn, E-Compass Latitude,
* Obsługa poczty elektronicznej: IMAP, POP, GMailTM,
* Obsługa komunikatorów: Google Talk,
* Obsługa kalendarza: Microsoft Exchange, synchronizacja z kalendarzem Google
Dostępność
MILESTONE będzie dostępny w Polsce od kwietnia w sieci PLAY. Szczegóły oferty można znaleźć na stronie www.playmobile.pl.
Do tej pory MILESTONE został wprowadzony do Francji, Włoch, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Argentyny, Brazylii i Kanady. Informacje na temat dostępności telefonu w innych krajach zostaną ogłoszone w miarę rozszerzania przez Motorolę swojego portfolio urządzeń z systemem Android.
O firmie Motorola
Motorola jest znana na całym świecie za innowacyjność w dziedzinie telekomunikacji. Firma koncentruje się na rozwoju sposobów globalnej komunikacji. Od szerokopasmowej infrastruktury komunikacyjnej, poprzez korporacyjne rozwiązania mobilne oraz rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa publicznego, aż po urządzenia mobilne i transmisję obrazu wysokiej rozdzielczości. Motorola jest liderem w kolejnej fali innowacji, które pozwalają ludziom, przedsiębiorstwom oraz instytucjom rządowym na lepszą komunikację i większą mobilność. W 2009 roku wartość sprzedaży Motoroli (NYSE: MOT) osiągnęła poziom 22 mld USD. Więcej informacji mozna znaleźć na stronie www.motorola.com.
O Play
PLAY to najbardziej konkurencyjny operator komórkowy w Polsce.
Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Zgodnie z zapowiedziami na koniec 2009 roku z usług PLAY skorzystało prawie 3,5 mln klientów.
PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Zasięg sieci 3G PLAY obejmuje 61% populacji w Polsce, sieć 2G 85%. Dzięki nowej umowie o roamingu krajowym podpisanej z firmą POLKOMTEL klienci PLAY mogą korzystać dodatkowo z zasięgu sieci PLUS, który obejmuje ponad 99% populacji.
PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA).
Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - był zdecydowanym liderem rynku przenoszenia numeru w 2009 r. Ponad połowa klientów, dokładnie 54% przechodzi ze swoim dotychczasowym numerem do PLAY.
Usługi PLAY są dostępne w 850 salonach na terenie całego kraju, a usługi na kartę w ponad 100 tysiącach punktów detalicznych w Polsce.