Projekt obejmuje działania BTL oraz interactive.
W ramach działań BTL w wybranych sklepach sieci MediaMarkt, a także w salonach operatorów telefonii komórkowej (Play, Orange) pojawią się materiały POS promujące telefony z Windows Mobile,. Ponadto egzemplarze „demo” tych telefonów będą dostępne w salonach sprzedaży, gdzie zainteresowane osoby będą mogły zapoznać się z funkcjonalnościami systemu Windows Mobile.
Na potrzeby kampanii przygotowano mini-site www.wyjatkoweswieta.pl gdzie przedstawione zostały zalety aplikacji systemu operacyjnego Windows Mobile (takie jak Outlook Mobile, Internet Explorer, Windows Media Player) oraz najgorętsze telefony sezonu wyposażone w ten system: Samsung Omnia, HTC Touch Diamond, HTC Touch Pro, HTC Touch HD.
Elementem uzupełniającym działania online będą emisje filmów reklamowych w sieciach handlowych oraz dystrybucja kartek w pubach i klubach.
Kuba Barzak z agencji Momentum Worldwide, która przygotowała tę kampanię mówi:
”Święta to czas spędzany z rodziną tymczasem okres przedświątecznej gorączki może zepsuć atmosferę, gdy w stresie poszukujemy prezentów odwiedzając zatloczone galerie handlowe. Dzięki funkcjom, jakie oferuje system Windows Mobile możemy łatwiej zaplanować wszystkie świąteczne przygotowania. Stąd hasło „Te święta będą wyjątkowe”.
Kampania oprócz celów sprzedażowych ma także za zadanie zwiększyć świadomość oprogramowania Windows Mobile wśród potencjalnych klientów, ze wskazaniem na możliwości wykorzystania aplikacji w różnych sytuacjach: Internet Explorer, Media Player oraz Outlook i Office Mobile znanych dotychczas z Windows PC a dostępnych w telefonach komórkowych z Windows Mobile.