Brzmi zbyt pięknie? No cóż, oczywiście nie każdy będzie miał możliwość załapania się na tę atrakcyjną ofertę. Jak donosi magazyn
Register Hardware, Carphone Warehouse taką właśnie formą promocji, chce zachęcić potencjalnych klientów do zakupu nowego systemu Microsoftu, którego premiera w Wielkiej Brytanii jest szacowana na przełom września i października 2009. W zestawie z systemem operacyjnym klienci znajdą także urządzenie z Windows Mobile 7, choć na razie nie ma jednak decyzji, kto będzie producentem urządzeń, ani jakie dokładnie będą warunki promocji. Wiadomo przecież, że koszty takiej operacji będą ogromne.
Być może promocja będzie obowiązywała jedynie w pierwszym dniu sprzedaży i dotyczyć będzie tylko określonej liczby pierwszych klientów. A może pozornie darmowy telefon będzie nas wiązał umową z wybranym operatorem?
Carphone Warehouse oświadczył że wraz z Best Buy, otworzą w Wielkiej Brytanii sieć marketów z elektroniką. Miejmy nadzieję, że ta kosztowna forma reklamy sprawdzi się i nie pozostanie jedynie nowatorskim pomysłem, czego życzymy przyszłym klientom.