„...Intensywnie wykorzystywanym podczas tej kampanii medium jest Internet – stworzono specjalną stronę www.touchdiamond.pl z multimedialną prezentacją telefonu HTC Touch Diamond, grą i kontentem do pobrania (m.in. nakładka 3D do Facebooka i tapety). Strona jest komunikowana poprzez interaktywne bannery umieszczone w popularnych serwisach lifestylowych oraz na stronach poświęconych nowym technologiom.
Zaplanowano także szereg działań BTL, m.in. w postaci wizualizacji punktów sprzedaży u wybranych partnerów w całej Polsce.
Mocnym wsparciem komunikacji dla Diamonda są zintensyfikowane działania PR realizowane przez agencję PR – INVENTIVE Communication. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Zenith Optimedia. Kreacje zostały przygotowane centralnie.
HTC Touch Diamond to jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie telefonów na rynku. Wyposażono go m.in. w 2,8 calowy ekran dotykowy z innowacyjnym interfejsem TouchFLO™3D, szybki mobilny Internet HSDPA (z prędkością przesyłu danych do 7,2 Mbps – zależna od usługi operatora) i wbudowany moduł nawigacji satelitarnej GPS. Urządzenie funkcjonuje na platformie Windows Mobile 6.1 i posiada zainstalowany pakiet Mobile Office.
# # #
HTC
Założona w 1997 roku firma HTC Corp. (HTC) projektuje, produkuje i sprzedaje innowacyjne, bogato wyposażone wielofunkcyjne telefony komórkowe i urządzenia PDA z funkcją telefonowania (tzw. Palmofon). Firma posiada silne zaplecze badawczo-rozwojowe i jest pionierem wielu rozwiązań konstrukcyjnych i innowacji produktowych; oferuje najnowocześniejsze urządzenia PDA i wielofunkcyjne telefony komórkowe operatorom telefonii komórkowej i dystrybutorom w Europie, Stanach Zjednoczonych i Azji. Urządzenia dostępne są zarówno pod marką HTC jak i w postaci dostosowanej do wymogów operatorów i innych partnerów handlowych. HTC jest jedną z najszybciej rozwijających się firm na rynku urządzeń mobilnych. Firma notowana jest na giełdzie papierów wartościowych na Tajwanie. Więcej informacji o HTC na stronie www.htc.com/pl...”