iPAQi mają boczki... a LOOXy rysiki

04 kwiecień 2005 Autor :   Kańczugowski, Jakub
ilustracja Wszystko na to wskazuje, że sprawa łamiących się rysików palmtopów Pocket LOOX serii 700 stanie się tym czym odpadające gumowe boczki dla iPAQów serii 2210. Na naszym forum i nie tylko, coraz częściej pojawiają się informacje, że rysiki jakie firma Fujitsu-Siemens dołącza do swych PDA są fatalnej jakości. Odkręcana mała plastikowa nasadka, przeznaczona do resetowania palmtopa, odłamuje się bowiem po kilku tygodniach użytkowania urządzenia. Ciekawe czy producent pójdzie w ślady firmy HP, która to rozsyła całkowicie za darmo nowe boczki wszystkim posiadaczom palmtopów iPAQ 2210, będących wciąż na gwarancji. Jeden z naszych Czytelników wystosował nawet odpowiedni list do polskiego oddziału Fujitsu-Siemens Computers. Oto jego treść:
"...W drugiej połowie grudnia ubiegłego roku nabyłem LOOX-a 720 i jestem w sumie zadowolony z tego urządzenia, poza jednym niezwykle uciążliwym drobiazgiem. Pierwszy rysik do LOOX-a złamał mi się w palcach (podczas wkładania do silosu) po miesiącu użytkowania - uznałem, że to wadliwy egzemplarz, jednakże drugi rysik złamał mi się dzisiaj, również bez jakiejkolwiek widocznej przyczyny. Osobiście uważam to za bardzo poważne niedociągnięcie Państwa produktu - bez rysika nie da się praktycznie pracować na urządzeniu.

O tym, że mój problem nie jest odosobniony, świadczy wątek na forum dyskusyjnym wortalu PDAclub, do którego link podaję poniżej:
http://www.pdaclub.pl/forum/posty.php?temat_id=11555&od=0

Co więcej, o tym, że nie jest to problem tylko polskich użytkowników świadczy nawet bardziej obszerny wątek na stronie firstloox.org:
http://firstloox.org/forums/showthread.php?t=2443&highlight=broken+stylus

Uważam, że w związku z tak często powtarzającą się i tak uciążliwą wadą produktu, firma Fujitsu-Siemens powinna dołożyć wszelkich starań aby zagwarantować satysfakcję użytkowników. W szczególności, działaniem ze wszech miar adekwatnym byłoby udostępnienie nabywcom możliwości wymiany rysików na wolne od wad - oczywiście za darmo. Dlatego oczekuję od Państwa oficjalnego stanowiska w powyższej kwestii. Ze względu na konieczność korzystania z urządzenia w chwili obecnej - zgodnie z Państwa sugestią telefoniczną - zakupię komplet rysików na własny koszt, oczekuję jednak od Państwa podjęcia decyzji o zwrocie kosztów zakupu w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż do końca maja tego roku. W przeciwnym razie będę zmuszony będę rozważyć podjęcie kroków prawnych, w szczególności złożenie skargi do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów..."


Zachęcamy posiadaczy nowych LOOXów do wysyłania kopii tego listu - być może Fujitsu-Siemens Computers nie zignoruje dużej liczby zgłoszeń. Namiary (adresy e-mail) osób odpowiedzialnych za PDA w FSC można uzyskać dzwoniąc na infolinię, pod numer 0-801 300 100. Product managerem jest Robert Grosiak, a specem od serwisu zajmującym się palmtopami LOOX 720 jest Wojciech Wróbel.


O Serwisie

Wortal PDAclub.pl to serwis internetowy zajmujący się tematyką technologii mobilnych. U nas znajdziesz najnowsze informacje o smartfonach, tabletach, smartwatch i innych urządzeniach mobilnych pracujących zarówno pod kontrolą Apple iOS jak i Google Android czy też Windows. PDAclub.pl to także jednao z najstarszych forów internetowych, gdzie każdy użytkownik znajdzie fachową pomoc.

PDAclub POLECA


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję