Wydrukuj tę stronę

Apple zmienia podejście do serwisowania sprzętu

28 sierpień 2015 Autor :  
Jak powszechnie wiadomo, autoryzowane serwisy wielu zagranicznych producentów w naszym kraju często są serwisami jedynie z nazwy, bo często jedynie wysyłają urządzenie za granicę w celu naprawy. Czasem jednak producenci, chcąc rozwiązać problem długiego czasu oczekiwania, od razu dają urządzenie naprawione wcześniej (rzadko fabrycznie nowe), a nasze odsyłają i później oddają kolejnym klientom. Do tej pory tak często działało Apple.

To się niestety ma zmienić - jak donosi iMagazine, Apple chce by naprawiany był model klienta. Niestety, nie idzie to w parze z poszerzeniem zdolności regionalnych serwisów (aby mogły na miejscu robić coś poza wymianą baterii czy ekranu). Oznacza to więc o wiele dłuższe czasy naprawy, ponieważ trzeba będzie czekać na transport za granicę i naprawę. Mogą też dochodzić problemy językowe (różnie bywa ze znajomością angielskiego w serwisach) i mogą się zdarzyć kłopoty wynikające ze źle przetłumaczonych wiadomości od serwisanta z innego kraju.

Tag :


Artykuły powiązane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję