Pryszczowy eksperyment
Znacie grę pod tytułem Super Meat Boy, dla Apple iPhone? W jednym z ostatnich wywiadów jej twórca stwierdził, że z całego serca nienawidzi AppStore. Dlaczego? Ponieważ trudno tam uczciwie zarobić trochę grosza, a duże sukcesy odnoszą tylko znane wcześniej firmy/tytuły. Pięć miesięcy temu rozpoczął on pewien ciekawy eksperyment, tworząc prostą grę, która polegała na wyciskaniu wirtualnych pryszczy.
Tytuł Zits & Giggles pojawił się na początku w cenie 0.99 USD i sprzedawał się beznadziejnie. Wtedy podniesiono cenę do 15 USD i udało się sprzedaż trzy sztuki. Następnie cenę podniesiono do 50 USD i kolejne cztery sztuki znalazły swoich nabywców. Potem za każdym razem gdy gra została kupiona, cenę automatycznie dźwigano. Teraz gra ta kosztuje 350 USD, a w połowie lutego sprzedano 14 kopii po 299 USD każda. W sumie Zits & Giggles wygenerowało 4,431 USD zysku. Więcej na ten temat przeczytać można na Gamastura.com