Otóż gra rzekomo miałaby być na początku dostępna jedynie na nadchodzącym Galaxy Note 9. Jakiś czas temu wyciekła również lista kompatybilnych urządzeń, jednak było w niej dziwnie dużo urządzeń z niższej półki (jak Nokia 6 czy Samsungi Galaxy z serii A czy J). Dlaczego to dziwne? Bo na iOS gra jest dosyć wymagająca, co sugeruje, że raczej na tańszych smartfonach nie będzie działać zbyt dobrze.
Kilka dni temu twórcy w swoim API udostępnili z kolei minimalne wymagania, które owej liście przeczą - układ graficzny Adreno 530, Mali-G71 MP20, Mali-G72 MP12 lub mocniejszy. To ogranicza listę do sprzętów ze Snapdragonem 820 i Exynosem 8895 lub mocniejszymi (OnePlus 3/3T, pierwszy Pixel, Galaxy S7) i blokuje dostęp urządzeniom pokroju wspomnianych Galaxy J czy Nokii 6.
Ponadto, twórcy gry nie mają zamiaru dystrybuować jej poprzez Google Play (ponieważ nie chcą się dzielić z Google 30% dochodów z zakupów wewnątrz gry). Zamiast tego instalator będzie dostępny do pobrania ze strony Epic Games, przez co gracze będą musieli odblokować instalację aplikacji z nieznanych źródeł.