“Wiele osób nie wie, że korzystanie z tego typu rozwiązań jest już obowiązkiem wielu firm po wejściu w życie dyrektywy Unii Europejskiej, która nakazuje przechowywanie nagrań rozmów telefonicznych z klientami nawet przez dwa lata” mówi Marek Filipiak, założyciel Psiloca. „Dodatkową korzyścią z posiadania VoxTracka jest to, że pozwala on monitorować zachowanie pracowników w czasie rozmowy telefonicznej, aby zapewnić zgodnośc ich postępowania z procedurami oraz aby mieć pewność co do poprawności i precyzji uzgodnień w czasie negocjacji prowadzonych przez telefon.
VoxTrack Enterprise rejestruje przychodzące i wychodzące połączenia głosowe, SMSy i MMSy a także połączenia nieodebrane. Zarówno część mobilna jak i pecetowa tego rozwiązania dostępne są w językach: angielskim, polskim, niemieckim i hiszpańskim. Kolejne wersje językowe są w trakcie opracowywania.
Wśród nowych funkcjonalności VoxTrack 1.3 znajdują się zoptymalizowane mechanizmy przeszukiwania nagrań, prawo usuwania nagrań tylko przez osoby upoważnione oraz możliwość podglądu czasów nagranych lub wyszukanych rozmów. Obecna wersja VoxTrack Enterprise zawiera pełny historię rozmów i prosty mechnizm przełączania między statusem „nagrywane” lub „nienagrywane”.
Podobnie jak VoxTrack dla klientów indywidualnych tak i Vox Track Enterprise pozwala na to, aby użytkownicy sami mogli ustawić wiadomość lub sygnał informujący o nagrywaniu rozmowy. Jedocześnie posiada także opcję ukrycia ikonki nagrywania, aby osoba nagrywana nie była informowana o tym fakcie.
“Jesteśmy usatysfakcjonowani dobrym odzewem, z jakim spotkały się na rynku produkty z linii VoxTrack i – prawdę mówiąc - wcale nas ta pozytywna reakcja nie dziwi.” stwierdził Marek Filipiak „ Używanie takiej technologii jest koniecznością w dzisiejszych czasach. Szybkie tempo prowadzenia negocjacji i zawierania transakcji oznacza , że każde słowo wypowiedziane w rozmowie telefonicznej naprawdę ma znaczenie. Dodatkowo ma kilka zalet z prawnego punktu widzenia. Wiele typów przedsiębiorstw począwszy od banków przez firmy ubezpieczeniowe na firmach medycznych kończąc – musi dysponować narzędziami do ochrony swoich interesów przed nieuzasadnionymi roszczeniami klientów, które są zbędnym obciążeniem finansowym dla tych firm.
Zainteresowanych aplikacją VoxTrack i VoxTrack Enterprise 1.3 zapraszamy na stronę www.voxtrack.com.
Obecnie można skorzystać z bezpłatnej, dwutygodniowej możliwości testowania tej aplikacji po zalogowaniu na: http://www.voxtrack.com/wp/sign-up.
Psiloc jest jednym z czołowych dostawców mobilnych rozwiązań dla smartfonów oraz innowacyjnych aplikacji, które pozwalają na wykorzystanie potencjału tych telefonów. Firma koncentruje się na rozwijaniu mobilnych aplikacji
client-server, zaawansowanych rozwiązaniach dla operatorów sieci komórkowych oraz klientów biznesowych. Kluczem do sukcesu Psiloca jest ugruntowana wiedza na temat systemu Symbian OS, profesjonalny i kreatywny zespół oraz bliska współpraca z liderami rynku telefonów mobilnych.
VoxTrack Enterprise jest oferowany firmom w dwóch wariantach: jako rozwiązanie dedykowanie,
z serwerem umieszczonym na terenie firmy lub jako usługa. W obu przypadkach bezpieczeństwo danych jest gwarantowane przez nowoczesne metody szyfrowania i nowoczesny sposób pzechowywania danych.
VoxTrack Enterprise 1.3 jest kolejną wersją tego programu i zawiera wiele udoskonaleń ułatwiających jego codzienne użytkowanie takich jak: możliwość sortowania nagrań według autora lub daty nagrania, prosty mechanizm przeszukiwania nagrań, możliwość ukrycia ikonki informującej o nagrywaniu, możliwość dowolnej zmiany nazwy nagrań po ich zapisaniu.
VoxTrack Enterprise 1.3 jest przeznaczony zarówno dla małych firm jaki i dużych korporacji gdyż jest wyposażony
w efektywny i łatwy w użyciu panel do zarządzania nagraniami. Pozwala on na monitorowanie nagrań, monitorowanie sposobu wykorzystania telefonu oraz szybkie i efektywne administrowanie zbiorami tychże nagrań.