"... Pomysłodawcą Gyro+ jest Submachine Studios. Oryginalni twórcy odpowiedzialni byli za przygotowanie wersji Android, natomiast Vivid Games stworzyło wersję na urządzenie z systemem Apple iOS. Dzięki Vivid Games znacznie rozszerzona została sieć dystrybucji - do sklepu Google Play dołączą wkrótce m.in. w Amazon i Samsung Apps.
- Pragniemy zachęcić niezależnych twórców i małe studia developerskie do współpracy. Działamy bardzo proaktywnie, to znaczy, że już na etapie tworzenia gry jesteśmy w stanie udzielić wsparcia i cennych uwag, dzięki czemu końcowy produkt będzie po prostu lepszy. Nie bez znaczenia pozostają również istniejące kontakty biznesowe oraz współpraca z wyspecjalizowaną agencją PR z Londynu. Jak pokazuje przykład Gyro+, możemy również stworzyć porty gry lub sfinansować całość lub część produkcji – tłumaczy Remigiusz Kościelny. Cieszy nas również fakt, że coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, iż nawet najlepszy produkt to dopiero połowa sukcesu, a nie mniej ważne jest dostarczenie go na rynek w taki sposób, by został dostrzeżony przez użytkowników wśród setek tysięcy innych pozycji – kontynuuje Kościelny.
Przypomnijmy, że w ostatnim okresie ukazały się już własne produkcje Vivid Games takie jak Neon Blitz i BMX Jam. Do końca 2012 r, do sprzedaży trafi również Speedball 2 Evolution PC oraz kolejne wcielenie niezwykle popularnej gry o skokach narciarskich - Ski Jumping 2013. Jednak z pewnością największym tegorocznym wydarzeniem będzie debiut Real Boxing, najbardziej zaawansowanej technologicznie gry bydgoskiego developera.
Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Jest jednym z najnowocześniejszych, niezależnych studiów deweloperskich w Europie. Spółka zajmuje się produkcją najwyższej jakości gier na telefony Smartphone i konsole przenośne. Wśród najbardziej znanych są m.in. seria Ski Jumping, FIM Speedway GP, oraz Speedball 2. W trakcie swojej działalności Spółka wyprodukowała ponad 150 wielokrotnie nagradzanych gier na wiele platform sprzętowych. Współpracując ze znanymi na całym świecie firmami oraz markami stała się jedną z wizytówek polskiej branży gier komputerowych. W czerwcu 2012 r. Vivid Games S.A. z powodzeniem zadebiutował na rynku NewConnect. W 2011 r. przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 2,25 mln zł, spółka wypracowała 0,23 mln zł zysku netto. Prognozy na rok bieżący przewidują, że wyniki te wzrosną odpowiednio do 5 mln zł i 0,7 mln zł..."