Zaczątki ładu w reklamie w nowych mediach

21 maj 2001
Autor :   ,
Wireless Advertising Association ogłosiła w zeszłym tygodniu pierwszy zestaw standardów i definicji regulujących rynek reklamy rozprowadzanej za pośrednictwem urządzeń bezprzewodowych. Dotyczy on na razie tylko reklamowych SMSów i definiuje nie tylko pojęcia techniczne związane z reklamą w sieciach GSM, ale i jej wartości mierzalne, jak zasięg i efektywność.W związku z szybkim rozwojem rynku usług dla urządzeń bezprzewodowych WAA postawiła sobie za cel stworzenie jednolitego języka określającego bądź co bądź nowe zjawisko reklamy w tym medium, który byłby zrozumiały dla przedsiębiorców ze wszystkich zaangażowanych branż, a więc w dużej mierze dla wszystkich członków WAA. Należą do niej bowiem tak różne firmy, jak dostawcy usług dostępowych i treści dla urządzeń bezprzewodowych, producenci sprzętu, agencje reklamowe i inne instytucje związane zarówno z nowymi technologiami, jak i z reklamą. Standardy dla sieci GSM to tylko pierwszy krok - w najbliższych miesiącach opublikowane zostaną zestawy reguł dla PDA, WAP, I-Mode, pagerów i innych nośników reklamy. Szczegóły

O Serwisie

Wortal PDAclub.pl to serwis internetowy zajmujący się tematyką technologii mobilnych. U nas znajdziesz najnowsze informacje o smartfonach, tabletach, smartwatch i innych urządzeniach mobilnych pracujących zarówno pod kontrolą Apple iOS jak i Google Android czy też Windows. PDAclub.pl to także jednao z najstarszych forów internetowych, gdzie każdy użytkownik znajdzie fachową pomoc.

PDAclub POLECA


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym. Można dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję otrzymywanie plików cookies z serwisu pdaclub.pl. Akceptuję