Sprint poszerza zakres usług bezprzewodowych
W środę operator sieci komórkowej Sprint PCS ogłosił współpracę z Everypath w zakresie internetowych usług bezprzewodowych dla biznesu. Klienci Sprinta będą mogli zamówić oprogramowanie Everypath skrojone specjalnie dla potrzeb ich firmy. Przedsięwzięcie jest próbą Sprintu odbicia sobie strat spowodowanych spadkiem cen rozmów telefonicznych. WIelu operatorów telekomunikacyjnych, jak np. Verizon, wybiera właśnie tę drogę rozwoju - połączenie usług dla urządzeń bezprzewodowych z reorientacją na klienta biznesowego.Analitycy uważają, że Everypath odniesie korzyści z tytułu zawartej umowy, natomiast Sprint nie rozwiąże w ten sposób wszystkich swoich problemów ze względu na niski stopień akceptacji i zapotrzebowania na ten typ usług ze strony przedsiębiorstw. Nawet w bardziej otwartej na nowości Europie tego rodzaju oferta spotyka się co najwyżej z umiarkowanym zainteresowaniem i jeszcze przez jakiś czas nie będzie finansowym motorem dla telekomunikacji.