Coraz większe możliwości dla e-reklamodawców
DoubleClick Inc. zaprezentował DART 5 - nową wersję platformy dla dostawców treści elektronicznych, głównie reklam. Oparte na XML rozwiązanie ma pozwolić na szybkie przygotowanie i efektywne prowadzenie kampanii reklamowych, także dzięki zastosowaniu rozbudowanego systemu kwerend i raportów; ze względu na duże możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb klienta cieszy się dużym zainteresowaniem reklamodawców.Platforma DART 5 jako pierwsza obsługuje także urządzenia bezprzewodowe. Komponent mDART pozwala rozsyłać do nich różne formy środków reklamy - tekst, grafikę, dźwięk, ogłoszenia interaktywne, także wplatane w inne treści, a w przyszłości również elektroniczne kupony rabatowe i do gier w rodzaju totolotka. Dzięki usłudze MobileSecure osobiste dane użytkownika (jak np. numer telefonu komórkowego) pozostają chronione, a jednocześnie do narzędzi statystycznych przesyłane są informacje konieczne do stworzenia raportów dla ogłoszeniodawcy. Więcej