Jak informują przedstawiciele banku na oficjalnym blogu, zmiany w wersjach dla Androida oraz iOS sprowadzają się w większości do dodania nowości z odświeżonego serwisu internetowego, czyli bardziej rozbudowanej historii z wyszukiwarką, a nawet możliwością generowania potwierdzeń w formacie PDF od razu na urządzeniu. Do tego dochodzi ulepszona nawigacja z pomocą panelu wysuwanego z lewego brzegu ekranu i integracja usługi mOkazje. Zniknął niestety widżet w wydaniu dla Androida.
Programiści jednak nie poprzestali na tym - zmieniono sposób logowania się (urządzenia zatwierdzamy w serwisie na komputerze, a potem logujemy się przy pomocy ustawionego wówczas PINu), pojawiły się także powiadomienia push o transakcjach, mOkazjach czy nowych produktach (w ustawieniach możemy wybrać, które z nich chcemy otrzymywać) czy bardziej rozbudowana mapa (zawiera teraz także miejsca, w których skorzystać można z mOkazji czy będziemy mogli otrzymać rabat płatność określoną kartą banku).
Wersja dla mobilnych okienek posiada oczywiście interfejs w stylu Metro i możliwość przypinania wybranych elementów do ekranu Start. Niestety, program nie jest jeszcze na równi z klientami dla iOS czy Androida i brakuje mu kilka rzeczy. Najbardziej dotkliwymi dla większości klientów będzie zapewne niewspieranie powiadomień push, mOkazji czy zastrzegania kart z poziomu aplikacji. Dokładne porównanie możliwości programów (w tym także względem poprzedniego wydania) znajdziecie na tej stronie.
Nowe wersje aplikacji możecie pobierać z App Store, Google Play (wymagany Android to teraz 4.0.3, na starszych kompilacjach pobrana zostanie stara wersja programu) i Windows Phone Store.