Reklamy mobilne Google teraz również w Polsce
Rikard Steiber, dyrektor Google ds. marketingu produktów na rynkach EMEA, powiedział: ”Urządzenia mobilne są coraz częściej wykorzystywane
do wyszukiwania informacji. Obecnie, na świecie jest w użyciu więcej urządzeń mobilnych, niż komputerów osobistych i telewizorów razem wziętych.
Dzięki Google Mobile Ads reklamodawcy z Polski będą mogli rozszerzyć zasięg działań marketingowych w niedrogi i efektywny sposób. Jednocześnie użytkownicy otrzymają odpowiednio dobrane reklamy, na przykład przydatne podczas podróży. Pomoże im to znacznie skrócić czas wyszukiwania potrzebnych informacji bez konieczności dostępu do komputera.
Cechy
• Reklamy Google Mobile Ads będą miały te same podstawowe cechy
co standardowe reklamy AdWords, choć limit znaków będzie mniejszy.
• Reklamy będą się pojawiać nad i pod wynikami wyszukiwania na ekranie telefonu.
• Reklamodawcy będą mogli odesłać użytkownika do swojej mobilnej witryny albo pozwolić mu na bezpośrednie wybranie numeru firmy.
• Reklamodawcy będą mogli bezpłatnie utworzyć mobilną stronę WWW
za pośrednictwem darmowego serwisu Google AdWords Business Pages.
• Reklamodawcy będą mogli określić harmonogram wyświetlania reklam
tak, aby użytkownicy widzieli je tylko podczas zwykłych godzin roboczych.
Możliwość tworzenia mobilnych reklam będzie udostępniona klientom korzystającym z usługi AdWords. Po zalogowaniu się na swoje konto uzyskają oni opcję wygenerowania „mobilnej reklamy tekstowej”..."