PLAY wprowadza na rynek dostępne dla każdego smartfony BlackBerry
Warszawa, Polska – PLAY ogłosił dzisiaj wprowadzenie na rynek smartfonów BlackBerry® w ramach dwóch nowych ofert abonamentowych oferujących darmowe, nieograniczone połączenia w sieci PLAY. Od 15 czerwca w ramach usługi „All Inclusive BlackBerry®” dla klientów indywidualnych oraz „All Inclusive BlackBerry® dla Firm” dla klientów korporacyjnych (obejmującej także darmowe, nieograniczone połączenia z numerami stacjonarnymi) dostępny jest do wyboru szereg smartfonów BlackBerry, w tym BlackBerry® Bold™ 9780, BlackBerry® Curve™ 9300 oraz BlackBerry® Curve® 8520.
Oprócz połączeń głosowych, obie taryfy obejmują:
• darmowy dostęp do serwisów społecznościowych (Facebook®, Nasza-Klasa®);
• darmowy dostęp do popularnego komunikatora BBM™ (BlackBerry® Messenger), dzięki któremu posiadacze smartfonów BlackBerry® mogą komunikować się bez żadnych dodatkowych kosztów w ramach sieci BlackBerry;
• darmowe minuty w sieci PLAY.
„Rozwiązanie BlackBerry w PLAY to prawdziwa rewolucja. Smartfony BlackBerry stają się dostępne dla każdego. Teraz każdy klient może poczuć się wyjątkowo i korzystać z bezpiecznego, niedrogiego i różnorodnego świata usług BlackBerry każdego dnia, np. z komunikatora BBM” – mówi Bartosz Dobrzyński, Dyrektor ds. marketingu sieci Play.
W ramach nowych ofert, tj. „All Inclusive BlackBerry®” oraz „All Inclusive BlackBerry® dla Firm”, klienci zarówno indywidualni jak i korporacyjny uzyskają dostęp do bogatego świata rozwiązań BlackBerry®.
„All Inclusive BlackBerry® 65”, najbardziej popularna oferta wśród klientów indywidualnych, zapewnia 300 darmowych minut do wszystkich sieci, nieograniczone połączenia do innych klientów PLAY a także nielimitowany dostęp do serwisów społecznościowych (Facebook®, Twitter® oraz MySpace®) a także innych usług BlackBerry, jak np. BBM czy BlackBerry App World™. Ponadto, klienci korzystający z usług internetowych w ramach tej oferty otrzymają dostęp do wszystkich rozwiązania BlackBerry® oraz dodatkowego pakietu 100 MB na transfer danych**. Ze wszystkich tych opcji klienci mogą korzystać za pomocą BlackBerry® Curve 8520 dostępnego w białej i czarnej obudowie już za 49 zł.
Klienci korporacyjni mogą skorzystać z oferty Firma 75, najbardziej popularnej taryfy dostępnej w ramach usługi „All Inclusive Blackberry® dla Firm”, oferującej 541 darmowych minut do wszystkich sieci oraz nieograniczone połączenia z innymi klientami Play a także numerami stacjonarnymi. Ponadto, klienci korzystający z usług internetowych w ramach tej oferty otrzymają dostęp do rozwiązania BlackBerry® oraz dodatkowego pakietu 100 MB na transfer danych. W ramach tej oferty BlackBerry Bold 9780 będzie kosztował 399 zł. Klienci przenoszący swój numer do taryfy „All Inclusive BlackBerry dla Firm” będą mogli skorzystać z dodatkowego rabatu na aboanament.
Rozwiązanie BlackBerry łączy w sobie funkcjonalności smartfonów, oprogramowania oraz usług, aby zapewnić łatwy dostęp bezprzewodowy do takich supernowoczesnych usług jak poczta elektroniczna, komunikator, serwisy społecznościowe, telefon, notes, Internet, multimedia oraz szereg innych mobilnych aplikacji biznesowych i lifestyle’owych. Klienci PLAY mogą korzystać ze swobody i udogodnień, jakie zapewniają smartfony BlackBerry, aby być na bieżąco z wydarzeniami i pozostawać w stałym kontakcie z bliskimi. Ponadto, dzięki technologii BlackBerry DataSmart™, rozwiązanie BlackBerry jest wysoce efektywne w zakresie wykorzystania danych, a PLAY może podzielić się oszczędnościami ze swoimi klientami.
Szczegóły nowych ofert abonamentowych:
Ofert abonamentowa dla klientów indywidualnych
| All Inclusive BlackBerry | |||||
LongPlay 29 | LongPlay 49 | LongPlay 69 | LongPlay 99 | LongPlay 129 | ||
Oferta abonamentowa z usługą BlackBerry w trakcie trwania umowy | 45 zł | 65 zł | 85 zł | 115 zł | 145 zł | |
75 zł | 95 zł | |||||
Minuty wymienne na wiadomości tekstowe do wszystkich sieci | 150/325 | 300/483 | 450/725 | 650/686 | 1000/1055 | |
W ramach miesięcznych opłat | Usługa BlackBerry® | |||||
Stan Darmowy 3 miesiące za darmo | Stan Darmowy 6 miesiące za darmo | Stan Darmowy na zawsze za darmo
| ||||
100 MB z nieograniczonym przesyłem danych | ||||||
Darmowy dostęp do Faebooka i Naszej Klasy | ||||||
Dla klientów przenoszących numer w ramach promocji Super MNP | rabat 50% na usługę przez 3 miesiące | |||||
60 dodatkowych minut do wszystkich na miesiąc | 100 dodatkowych minut do wszystkich na miesiąc | 200 dodatkowych minut do wszystkich na miesiąc | 200 dodatkowych minut do wszystkich na miesiąc | 200 dodatkowych minut do wszystkich na miesiąc |
Oferta abonamentowa dla klientów korporacyjnych
| All Inclusive BlackBerry dla Firm | ||||||
FIRMA 25 | FIRMA 55 | FIRMA 75 | FIRMA 100 | FIRMA 150 | Firma VIP | ||
Oferta abonamentowa z usługą BlackBerry w trakcie trwania umowy (z podatkiem VAT) | 39 zł | 69 zł | 79,25 zł | 114 zł | 134 zł | 250 zł | |
Minuty wymienne na wiadomości tekstowe do wszystkich sieci | 145/292 | 354/708 | 541/1083 | 750/1500 | 1083/2167 | unlimited | |
W ramach miesięcznych opłat | Usługa BlackBerry | Usługa BlackBerry | |||||
Stan darmowy 5 zł za miesiąc | Stan Darmowy na zawsze za darmo | Stan Darmowy na zawsze za darmo | |||||
110 MB z nieograniczonym przesyłem danych | 1 GB z nieograniczonym przesyłem danych | ||||||
Dodatkowe opcje dla klientów przenoszących numer | 10% rabat na usługę w trakcie trwania umowy |
Ceny smartonów BlackBerry w ramach oferty abonamentowej „All Inclusive BlackBerry”
| Ceny smartonów BlackBerry w ramach oferty abonamentowej „All Inclusive BlackBerry” | ||||
| LongPlay 29 | LongPlay 49 | LongPlay 69 | LongPlay 99 | LongPlay 129 |
Oferta abonamentowa z usługą BlackBerry w trakcie trwania umowy | 45 zł | 65 zł | 85 zł | 115 zł | 145 zł |
75 zł | 95 zł | ||||
BlackBerry Curve 8520 (wersja biała) | 299 | 49 | 1 | 1 | 1 |
BlackBerry Curve 8520 | 299 | 49 | 1 | 1 | 1 |
BlackBerry Curve 9300 | 599 | 299 | 149 | 1 | 1 |
BlackBerry Bold 9780 | 999 | 749 | 599 | 299 | 1 |
Ceny smartonów BlackBerry w ramach oferty abonamentowej dla klientów korporacyjnych „All Inclusive BlackBerry dla Firm”
| Ceny smartonów BlackBerry w ramach oferty abonamentowej dla klientów korporacyjnych „All Inclusive BlackBerry dla Firm”
| |||||
| FIRMA 25 | FIRMA 55 | FIRMA 75 | FIRMA 100 | FIRMA 150 | Firma VIP |
Oferta abonamentowa z usługą BlackBerry w trakcie trwania umowy (z podatkiem VAT) | 39 zł | 69 zł | 79,25 zł | 114 zł | 134 zł | 250 zł |
BlackBerry Curve 8520 (wersja biała) | 199 zł | 1 zł | 1 zł | 1 zł | 1 zł | 1 zł |
BlackBerry Curve 8520 | 199 zł | 1 zł | 1 zł | 1 zł | 1 zł | 1 zł |
BlackBerry Curve 9300 | 399 zł | 99 zł | 1 zł | 1 zł | 1 zł | 1 zł |
BlackBerry Bold 9780 | 799 zł | 499 zł | 399 zł | 249 zł | 49 zł | 1 zł |
** Po 100 MB prędkość transferu zostaje ograniczona ale transfer nie zostaje odcięty. Dlatego też PLAY oferuje nieograniczony transfer danych w ramach taryf All Inclusive BlackBerry®.
O Play:
PLAY jest najszybciej rozwijającą się siecią komórkową w Polsce.
Obecnie z naszych usług dających nieograniczone możliwości korzysta ponad 5,5 mln Polaków. Daje nam to 12% udział w rynku, jednak dla nas jest to zdecydowanie za mało.
Jesteśmy najchętniej wybieranym operatorem przez klientów przenoszących swój numer do innego operatora. Statystycznie 7 klientów na 10 wybiera PLAY, dzięki czemu mamy 70% udział w rynku MNP.
Na koniec 2010 r. z usług PLAY korzystało 5 162 744 klientów, co stanowi wzrost o prawie 50% w porównaniu do 2009 r. Pod koniec ubiegłego roku z usługi internetowej Play Online mobile Internet korzystało ponad 700,000 klientów, co daje PLAY pozycję nr jeden na rynku Internetu mobilnego.
PLAY rozpoczął 2011 r. intensywną kampanią promującą korzystanie ze smartfonów we wszystkich taryfach All Inclusive oraz w oparciu o największą w Polsce sieć 4G idealną dla smartfonów. Dzięki coraz bardziej efektywnym kampaniom reklamowym spontaniczna świadomość marki znajduje się już na poziomie 80%.
O Research In Motion (RIM):
Firma Research In Motion, wiodący światowy producent innowacyjnych rozwiązań bezprzewodowych, zrewolucjonizowała rynek wprowadzając w 1999 roku rozwiązanie BlackBerry®. Dziś produkty i usługi BlackBerry są używane przez miliony klientów na całym świecie, którzy chcą pozostać w stałym kontakcie z innymi i mieć ciągły dostęp do ważnych zasobów. Firma RIM została założona w 1984 roku i ma swoją siedzibę w Waterloo w prowincji Ontario w Kanadzie oraz biura w Ameryce Północnej, Europie oraz regionie Azji i Pacyfiku. Firma RIM jest notowana na rynku akcji Nasdaq (Nasdaq: RIMM) oraz giełdzie papierów wartościowych w Toronto (TSX: RIM). Więcej informacji: www.rim.com lub www.blackberry.com.
###
Oświadczenie dotyczące przyszłości zawarte w tej informacji prasowej jest zgodne z przepisami zawartymi w United States Private Securities Litigation Reform Act z 1995 roku. Zawarte w informacji takie wyrażenia, jak „zamierzać” i tym podobne służą identyfikacji oświadczenia dotyczącego przyszłości. Oświadczenia dotyczące przyszłości są oparte na założeniach i informacjach będących w posiadaniu firmy Research In Motion Limited. Inwestorzy zostali ostrzeżeni, że takie oświadczenia dotyczące przyszłości wiążą się z ryzykiem i niepewnością. Ważne czynniki, które mogą wpłynąć na różnice między stanem faktycznym a stanem założonym w oświadczeniu dotyczącym przyszłości zostały opisane w sekcji „Risk Factors” dokumentu Annual Information Form firmy RIM, który jest częścią Annual Report on Form 40-F (kopie na stronach www.sedar.com oraz www.sec.gov). Czynniki te powinny być brane pod uwagę przez czytających. Firma RIM nie ma obowiązku wydawania informacji w celu aktualizowania lub zmiany oświadczeń dotyczących przyszłości, bez względu na przyczynę tej zmiany.
BlackBerry i RIM oraz związanie z nimi znaki, obrazy i symbole są własnością i zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Research In Motion Limited. RIM, Research In Motion oraz BlackBerry są zarejestrowane w U.S. Patent and Trademark Office i mogą być używane oraz rejestrowane w innych krajach. Wszystkie inne marki, nazwy produktów, znaki towarowe lub nazwy usług są własnością poszczególnych właścicieli. Firma RIM nie ponosi żadnych zobowiązań ani odpowiedzialności oraz nie reprezentuje, nie udziela gwarancji i poparcia w związku z żadną sprawą związaną z produktami lub usługami trzeciej strony.