Opera przejmuje operatorów mobilnych reklam
"...Mobile Theory to czołowa sieć reklamy mobilnej skupiona na amerykańskim rynku reklamowym. Firma posiada siedzibę w San Francisco i biura w Nowym Jorku, Chicago, Los Angeles i Seattle.
4th Screen Advertising to czołowa sieć reklamy mobilnej z siedzibą w Londynie, skupiona na dostarczaniu reklamy mobilnej w Europie.
- To kolejny krok Opery w tworzeniu jeszcze bardziej dochodowego ekosystemu mobilnego. Dwa lata temu ogłosiliśmy przejęcia AdMarvela, który urósł do rangi światowego lidera w dziedzinie dostarczania wydawcom platformy mobilnej reklamy. W zeszłym roku Opera wygenerowała 200 mln dolarów z zysków od wydawców – powiedział Lars Boilesen, prezes Opera Software.
- Dzisiaj ogłaszamy przejęcie dwóch doskonałych platform mobilnej reklamy. Dzięki temu wsparciu i naszej bardzo popularnej przeglądarce, Opera zajmuje szczególną pozycję, by dostarczać firmom, agencjom, wydawcom i operatorom mobilnym na całym świecie kompletne rozwiązania reklamy mobilnej. Cieszymy się, przyjmując zespoły Mobile Theory i 4th Screen do naszej rodziny.
Mobile Theory
Mobile Theory to czołowa sieć reklamy mobilnej. Poprzez swoją wyłączną sieć stron i aplikacji mobilnych umożliwia czołowym agencjom i firmom na świecie, takim jak Microsoft, Chevrolet, AstraZeneca, Coca-Cola czy Capital One, tworzenie złożonych i przyciągających klientów kampanii reklamy mobilnej. Firma dociera w miesiącu do 60 mln użytkowników, korzystających z ponad 300 mobilnych stron i aplikacji, i generuje 2 mld wyświetleń reklam. Dowiedz się więcej na www.mobiletheory.com.
4th Screen Advertising
4th Screen Advertising to jedna z czołowych na świecie agencji mobilnej reklamy, która oferuje więcej niż same kliknięcia: złożone kampanie mobilne dla firm i reklamodawców. Wśród klientów firmy znajdują się The Guardian, MTV, Global Radio, Shazam i IMDb. Dowiedz się więcej na: www.4th-screen.com
Opera Software
WWW – Ogólnoświatowa sieć. Dowolne urządzenie, dowolna platforma, dowolne połączenie, gdziekolwiek na świecie. Opera powstała w 1994 r. dzięki idei, że dostęp do sieci powinien być prawem powszechnym. 200 milionów ludzi korzysta z Opery w komputerze, telefonie, telewizorze lub innym urządzeniu. Opera oferuje także deweloperom, wydawcom i firmom na świecie narzędzia, dystrybucję, monetyzację i badania rynku. Naszą pasją jest niwelowanie barier, tak by każdy mógł korzystać z mocy Internetu. Nasza wizja jednej Sieci dla wszystkich jest głównym fundamentem tego, co robimy, bo wierzymy, że uczestnictwo zmienia wszystko. Opera Software ASA jest notowana na Giełdzie w Oslo pod symbolem OPERA. Dowiedz się więcej o Operze na www.opera.com. ..."